Yıllar önce bi kanarya zil kutusu yaptırdım. Baskıyı yaptık kutuyu aldık kapadık. İki tırnak var sanıyorsun ki kutuyu tutsun diye değil geri fırlatsın diye yapıldı. Ürünün yanında paket lastiği verelim kutuyu bir arada tutsun diye makaraya vurduk işi. Şimdi adamlar öyle bir kutu yapmış ki Serkan gibi teknik biri açamıyor.
Abi maksat açılmasın tamir edilmesin yenisi alınsın. Artık teknik servis bile tamir yapmıyor tvnin besleme katında arıza varsa komple kartı değiştirip katlamalı fatura çıkarıyor. Tabi bu durum firmaların politikası teknik servisçi arkadaşları tenzih ederim. Onlarla alakalı bir durum değil.
Kesinlikle katılıyorum. Artık neredeyse pek çok ürün beyaz eşya, tv kombi vs aklına gelirse tek bi karttan oluşuyor ve hepsinin üzerinde bir yazılım var. Aynısını bire bir yapsan yada arızalı mikro işlemciyi değiştirsen bile tamir edemiyorsun.
Forumdaki yorumlardan tanıdığım kadarıyla Serkan o arıza için o kumandanın yenisini almaz. Bir şekilde onu sökecek ve yapacaktır. Bizler tuşları kurşun kalemle boyar veya alüminyum kağıt yapıştırır yine çalıştırırız kumandaları