MASTERDRIVE A017 ALARMI

ve mutlu son...ınverter içerisindeki IGD yani tetiktör diye tabir edilen kart arızalı çıktı bunun sebebinin ya üretim arızası yada voltaj dalgalanması olabileceği sıemens tarafından söylendi...bizim meşhur X9 ise adamın dışarıdan 24V power suplyını bağlamasına yardımcı oldu...:)

:) sorun çözüldü yüzünüz güldü sevindim adınıza.
service manueline yazmamışlar şu kartı kontrol edin diye aslında yazmaları lazım.
 
hobaaaa ustad tam her sey guzel dedık şimdide başka bir motorumun sürücüsü mıcromaster 440 A0503 ALARMI ve manuelinde ise giriş gerilimini kontrol et diyor 380-390 V okuyorum bi sıkıntı yok kont. çekili sürücüye enerji gelio ve makınaları aldıgımız ıtalyan modemden baglanıp surucunun programında da bır sey yok dıyor...yenıden sıemens türkiyeye servis maili attılar sanırım yine garantiden kart değişecek:))...yılbaşı için durduğumuz bu yeni fabikanın böyle arızalar vermesi çok garip....
 
hobaaaa ustad tam her sey guzel dedık şimdide başka bir motorumun sürücüsü mıcromaster 440 A0503 ALARMI ve manuelinde ise giriş gerilimini kontrol et diyor 380-390 V okuyorum bi sıkıntı yok kont. çekili sürücüye enerji gelio ve makınaları aldıgımız ıtalyan modemden baglanıp surucunun programında da bır sey yok dıyor...yenıden sıemens türkiyeye servis maili attılar sanırım yine garantiden kart değişecek:))...yılbaşı için durduğumuz bu yeni fabikanın böyle arızalar vermesi çok garip....

Maşallah arıza eksik olmuyor sn kerim bereketli yerdeymişsiniz. Bende arıza çıksada kurcalasam diye cihazların gözüne bakıyorum burada :)

Muhtemel sebepler;

Ana besleme yetersiz
Ana besleme (P0210) ve DC-bara gerilimi (R0026) belirtilen sınırların altında (P2172).

Teşhis ve çözüm yöntemi;

Ana besleme gerilimini kontrol edin (P0210).

P0210 parametresindeki voltaj def ayarında küçük oynamalar yaparak deneme yanılma yapmanızı tavsiye ederim.
Bu paremetreye bağımlı olarak P1254 Parametresini 0 yapın. (frenleme devreye girme seviyesini yeni ayarladığımız P0210 a göre otomatik ayarlamaya yarıyor 0 yapmak)

İşe yaramazsa bütün değişiklikleri eski değerlerine alın ve P2172 Parametresine girin. Def değerini biraz artırın ve save yaptıktan sonra cihazı deneyin.

Şimdi tam bir neden veremiyorum manuelın önerdiği veriler doğrultusunda konuşuyorum. istanbul siemense vector control için eğitime gidecem bu ay yada önümüzdeki ay. inş. o zmn daha kesin konuşurum.
 
Son düzenleme:
X9 klemensi masterdrive larda harici 24V bağlantısı içindir. Şase tiplerde sadece 1-2-4 ve 5 uçları vardır. 1e 2 24v için , 4ve 5 ise kuru kontaktır.
"Booksize" denen lüçük seride ise 5ve6 nolu klemeslerde vardır ve bu klemensler köprü olmalıdır yada acil-stop bağlayabilirsiniz. Şase tiplerde x9 sürücününü en alt kısmındadır. Küçük cihazlarda en tepesindedir.
 
hobaaaa ustad tam her sey guzel dedık şimdide başka bir motorumun sürücüsü mıcromaster 440 A0503 ALARMI ve manuelinde ise giriş gerilimini kontrol et diyor 380-390 V okuyorum bi sıkıntı yok kont. çekili sürücüye enerji gelio ve makınaları aldıgımız ıtalyan modemden baglanıp surucunun programında da bır sey yok dıyor...yenıden sıemens türkiyeye servis maili attılar sanırım yine garantiden kart değişecek:))...yılbaşı için durduğumuz bu yeni fabikanın böyle arızalar vermesi çok garip....

eğer frenleme sistemi varsa.. frenleme direnci yada modülünde sıkıntı olabilir. büyük ihtimalle giriş geriliminde sıkıntı yok dc barada problem vardır.
 
adamlar bu sefer civatasına varana kadar değiştirmişler,Siemens üstün hizmet ödülü vercek bana;bu alet bu hale nasıl gelebilir diyor adam hayatında ilk defa başına geldiğini söyledi...şükür devreye aldık tesisi...yardımlar için teşekkürler...:)
 

Forum istatistikleri

Konular
129,884
Mesajlar
931,027
Kullanıcılar
452,765
Son üye
garip fani üstat

Yeni konular

Geri
Üst