demiray teknik
Profesyonel Üye
katılıyorum...
Onlar ise halen fikir veriyorlar ... Aslında bu sitede gerekli gördüğüm birşey var .. Bölümlerden sorumlu kişiler olacak ve sürekli konular içerisinde takipte olacak ... 2008 yılında açılan ve çözüme kavuşan bir konu için yorum yapılmasının önüne geçecek... Kişinin üstadım senin yaptıgın gibi biz bu arızayı bu şekilde çözdük bilgisinin alınmaması bir handikap olacak ama bununda basit yolu konuları 20 gün açık tutmak olacaktır. 20 günde zaten o sorun çözülmüştür... Bunun artısı ne olacak ?? Günü birlik bilgi alıp kaçanları tespit etmek ... Bizim gibi hemen hemen her gün online olan kişilerin bilgilerine ve emeklerine saygı gösterilmiş olacak.... Bu çok zor değil sadece 2 görevli gündüz ve akşam... Bunun için bir çok kişi fedakarlık ederek bu görevi üstlenir eminim...
bU YAZIM UMARIM YÖNETİCİLER TARAFINDAN OKUNARAK ÇÖZÜM ÖNERİSİ ŞEKLİNDE FİNALİZE EDİLİR.
Sn. HUNTERgok, çözüme ulaşılan konuların kapatılmamasının espirisi şudur:
Aynı arızanın başka yöntemlerle de çözülebilme ihtimali. Yani bir olay karşısında birkaç hamlede sonuca ulaşılırken, birisi gelir ve derki bu olayı tek hamlede şu şekilde çözebilirsiniz/çözebilirdiniz.
Konulara müdahalelerde gecikiyor olabiliriz doğrudur. Bunun sebebi tüm yönetim ekibinin aynen sizler gibi çalışıyor olmasıdır.
Evet haklısınız gün içerisinde çalışan kişileriz ama yukarıdaki mesajımda berlirttiğim üzere herkes bu görevi seve seve yapar .. sizler yeterki bu konuda imkanlarınızı zorlayın ...