Motor Fren Sistemi

motor frenlerinde balata kadar fren diskini iten yaylarda çok önemlidir.yaylar özelliğini kaybetmiş ise yada araları toz dolmuş ise frenin anormal çalışmasına yada hiç çalışmamasına sebep olabilir(geç çekmesine ,geç bırakmasına ).birde balata ile disk arasındaki mesafede önemlidir,fren sıkıldığı zaman disk bobinden ne kadar uzak kalırsa çalışması zor olur. motor frenlerinde balata,disk ve yaylarda dikkate alınmalıdır.fren bobininin çalıştığını varsayarsak.
kolay gelsin
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
benimde başımda aynı dert vardı
ben döküm sektründe çalışıyorum ve sıvı halde maden taşıyor lar caraskalın arka kısmında balata var ve orada yuvarlak küçük ve 6 delikli bi parça var o parçayı sıktığın anda düzelecektir
çünki zamanla balata aşınıyor ve arada boşluk yaratıyor...
 
tabiki de illaki bizde espiri yaptık babam yaşındaki insana bende saygısız lık yapmam bilgileniriniz için teşekkür ederim
 
Bu tip motorlarda genelde balatalı fren kullanılır. Balatalarda aşınma olmuş olabilir. Balatalar değiştirilirse bir sonuca olaşılabilir.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,076
Mesajlar
923,046
Kullanıcılar
451,362
Son üye
alp2234

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst