1 Ölçmedim hiç1. Bahsettiğiniz süre sonunda veya problemi gördüğünüzde motorun ısısını ölçme imkanınız varmı?
2. Mekanik değişikliği yaptıktan sonra Motor hızı aynı mı kaldı yoksa yavaşlattınızmı?
3. Motorun çektiği akımı ölçebilirmisiniz?
şöyle anlatayım anahtar 10 saysına kadar, 4.5 tan sonra gürültü başlıyor. 5.5 gibi istediğim kıvama geliyorSürücünün anahtarlama frekansı kaç hz. dir. Menuden bakbilirsiniz. Bazen gürültülere neden olabilir.
ARKADAŞLAR BUGÜN NE OLCAKSA OLSUN DİYİP AAHTARI 6.5 7 YE KADAR YÜKSELTTİM. EPEY BİR GÜRÜLTÜ OLDU FAKAT sürücü KENDİNİ KORUMAYA ALMADI. YORUMUNUZU ÇOK MERAK EDİYORUMöncelikle herkese merhaba arkadaşlar, ektruder tarzı plastik işiyle uğraşıyoruz. makinemizde verim arttırabilmek için bazı değişiklikler yaptık. makinenin verimi artınca, 7.5 kw sürücüsü bulunmayan motorumuz zayıf kaldığı için, 15 kw elekrik motoru ile değiştirdik aynı zamanda medel marka 18kw sürücü yerleştirdik. sıkıntı şu, makina ortalama 1 saat civarı çalıştıktan sonra motor kayış bölümünden güm güm güm diye uğultular başlıyor ve bu sürekli artıyor. akabinde kafayı döndüren ikinci bir motorun zincirinin atmasına kadar etkiliyor. daha sonra makineye tekrar hareket vermek istediğimizde 18 kw olan sürücü kendini korumaya aldığı için resetlememiz gerekiyor. malzeme zarfıyatını anlatamam size lütfen ama lütfen yardım ediniz
ARKADAŞLAR BUGÜN NE OLCAKSA OLSUN DİYİP AAHTARI 6.5 7 YE KADAR YÜKSELTTİM. EPEY BİR GÜRÜLTÜ OLDU FAKAT sürücü KENDİNİ KORUMAYA ALMADI. YORUMUNUZU ÇOK MERAK EDİYORUMSürücü kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Extruder yapıları ağır çalışma şartı olarak değerlendirilmelidir. Sizin sürücünüz normal çalışmada 18 kw iken ağır çalışma koşulunda daha düşük güçte olabilir. Bu durum bir saat sonunda sürücü IGBT katında hataya sebep olabilir.
Büyük yazı yassahARKADAŞLAR BUGÜN NE OLCAKSA OLSUN DİYİP AAHTARI 6.5 7 YE KADAR YÜKSELTTİM. EPEY BİR GÜRÜLTÜ OLDU FAKAT sürücü KENDİNİ KORUMAYA ALMADI. YORUMUNUZU ÇOK MERAK EDİYORUM