Motora Soft Start ile yolverip, Sürücüye geçme

11 kw motor kalkışta 80-90 ampere kadar çıkıyor, devrini aldıktan sonra dolu çalışmada bile 15-16 amper çekiyor. sürücüdeki akım sınırı 34A fazla yapamıyorsunuz, softstarterlar sürücüden farklı olarak 7 kata kadar akım yüklemesi yapabiliyor bu yüzden kaldırabiliyor.
Kontaktörle kaldırıp sürücüye geçiş şeklinde kullanacağım en ekonomik çözüm.
teşkkürler
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Sürücünün yolveremediğine soft starter yolveriyorsa durum tam bir efsane olmuş ; eklediğim tabloya dikkat :)

1643adsiz.jpg
 
Ben yine kontaktör veya softstarter ilave etmeden birşeyler yapılabileceğine inanıyorum. Standart V/F yerine tork veya vektör kontrolünü uygulamalısın.
 
Ben yine kontaktör veya softstarter ilave etmeden birşeyler yapılabileceğine inanıyorum. Standart V/F yerine tork veya vektör kontrolünü uygulamalısın.
Acs800 zaten ağır şartlı uygulamar için, DTC (Direct Tork Kontrol) aktif, ayrıca teknik elemanlar zaten önerdi kontaktörle kaldırıp sürücü ile devam etmeyi. O motoru kaldırmak için enaz 2 üst güç sürücü seçmem gerekiyor sanırım. kontaktörlü yapı daha mantıklı geldi. şuan bu şekilde çalışıyor.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,424
Mesajlar
926,559
Kullanıcılar
451,967
Son üye
tesla196316

Yeni konular

Geri
Üst