Bende sıkıntının kumandada oldugunu düşünüyorum ama emin olmak için detaylı incelemek lazım. O kadar bilgim yok. Ancak amatör bilgimle şunu söyleyebilirim.
Verici devreleri spektrum analizör ve osiloskop olmadan ayarlanamaz tamiri zordur.
Bu konu hakkında 1 metre içerisinde çalışıyor ise şahsi fikrim verici cihazının ürettiği sinyali yükselten en sondaki antene ulaşmadan önceki transistör yani gücü arttırıp kontrol alanını genişleten transistörde sorun oldugunu düşünüyorum.
şunuda fark ettim. birde kumanda off durumda kapalı iken , araçtaki pili full şarz ediyorum.aracı on duruma alınca pili 2 saat içinde bitiyor.yeni fark ettim arabada ufaktefek sesler cıkıyor. ara motor teklıyerek çalısıyomus gııbı sesler cıkartıyor ama gitmiyor
arkadaşlar sıkıntı kumanda da değil onu anladım sıkıntı arabada. yani bataryası takılı iken on durumuna aldıgımda arka motor ve servo motorda ufak çaplı hareketler meydana gelıyo. tık tık gıbı tetıklemeli hareketler var. aracı elıme aldıgım zaman anlasıldı. yerde iken o hareketleri kestiremedim. cunku cokufak hareketler. arac agır oldugundan anlayamadım o durumu. araçta ne arızalı olabılır
bişi fark ettim. araçtan kristali çıkardıgım zaman, elimde veya bir iletken demirle plaketin altındaki lehimlerden bir tanesine dokandıgım zaman araç çalısıyor.