sürücüden 24 vcd çıkış

geforce18

Üye
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
133
Puanları
1
Yaş
40
Arkadaşlar PID çalışan sürücüden motorçalışmaya başladığında 24v çıkış gönderebilirmiyi. pıd kontrol bir su pompası çalışmaya baaşladığında tankın önündeki pinomatik vanayı açsın istiyorum...
 
Evet alabilirsiniz.
Ama öncelikle buradan yardım almak istiyorsanız sürücünüzün markası, modeli nedir neyin nesidir? Bunları yazmanız gerekir? Sarı çizmeli Mehmet Ağa.
 
sürücülerde role çıkışı vardır onu alarm start vs. için programlayabiliriz fluke arkadaşımızın dediği gibi marka model alalım yardımcı olalım
 
ATV61 15kw
 
[1.5 INPUTS / OUTPUTS CFG] (I-O-)
Code
Name/Description
Adjustment range
Factory setting
r1-
b [R1 CONFIGURATION] (continued)
r1
M [R1 Assignment] (continued)
AtS
CnF0
CnF1
CnF2
CFP1
CFP2
CFP3
dbL
brS
PrM
FqLA
MCP
AG1
AG2
AG3
P1A
P2A
PLA
EFA
USA
UPA
tHA
SSA
tJA
bOA
APA
AP3
AP4
FSA
rdY
v[Neg Torque] (AtS): Negative torque (braking)
v[Cnfg.0 act.] (CnF0): Configuration 0 active
v[Cnfg.1 act.] (CnF1): Configuration 1 active
v[Cnfg.2 act.] (CnF2): Configuration 2 active
v[Set 1 active] (CFP1): Parameter set 1 active
v[Set 2 active] (CFP2): Parameter set 2 active
v[Set 3 active] (CFP3): Parameter set 3 active
v[DC charged] (dbL): DC bus loading
v[In braking] (brS): Drive braking
v[P. removed] (PRM): Drive locked by “Power removal” input
v[Fr.met. alar.] (FqLA): Measured speed threshold attained: [Pulse warning thd.] (FqL) page 59
v[I present] (MCP): Motor current present
v[Alarm Grp 1] (AGI): Alarm group 1
v[Alarm Grp 2] (AG2): Alarm group 2
v[Alarm Grp 3] (AG3): Alarm group 3
v[PTC1 alarm] (P1A): Probe alarm 1
v[PTC2 alarm] (P2A): Probe alarm 2
v[LI6=PTC al.] (PLA): LI6 = PTC probe alarms
v[Ext. fault al] (EFA): External fault alarm
v[Under V. al.] (USA): Undervoltage alarm
v[Uvolt warn] (UPA): Undervoltage warning
v[Al. °C drv] (tHA): Drive overheating
v[Lim T/I att.] (SSA): Torque limit alarm
v[IGBT al.] (tJA): IGBT alarm
v[Brake R. al.] (bOA): Braking resistor temperature alarm
v[Option al.] (APA): Alarm generated by the Controller Inside card
v[AI3 Al. 4-20] (AP3): Alarm indicating absence of 4-20 mA signal on input AI3
v[AI4 Al. 4-20] (AP4): Alarm indicating absence of 4-20 mA signal on input AI4
v[Flow Limit.] (FSA): Flow rate limiting active (see page 182)
v[Ready] (rdY): Drive ready



cihazda programlabilir role vardır r1 rolesi ni istediğimiz çıkışa programlayıp r1 in normalde açık kontağını bağlayacağız cıhazdan 24 vol dc direk çıkış alamıyoruz 24 dc yi ayrı güç kaynağından alıp bu rolenin kontağından geçirip valfin bobinine vereceğiz max 3 amper role kontağı
i-o menüsüne gir
r1 menüsüne gir
run yap (drive running)
şimdi sürücü çalışmaya başladığında r1 rolesi çekecektir

http://www.global-download.schneider-electric.com/85257578007E5C8A/all/56E1F727601FF1C4882575780044294F/$File/1760649.pdf

linkteki atv 61 kullanım kılavuzunda sayfa 64 ü incele
iyi çalışmalar
 
Yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.Birsorum daha var. Yine aynı invrertör için AI1 ve AI2 analag giriş uçlarını aynı anda kullanabilirmiyim
 
kullanılır şöyleki şu girişi kullanınca aı1 i referans al şu girişi kullanınca ai2 yi referans algibi kullanarak
 
[1.5 INPUTS / OUTPUTS CFG] (I-O-)
Code
Name/Description
Adjustment range
Factory setting
r1-
b [R1 CONFIGURATION] (continued)
r1
M [R1 Assignment] (continued)
AtS
CnF0
CnF1
CnF2
CFP1
CFP2
CFP3
dbL
brS
PrM
FqLA
MCP
AG1
AG2
AG3
P1A
P2A
PLA
EFA
USA
UPA
tHA
SSA
tJA
bOA
APA
AP3
AP4
FSA
rdY
v[Neg Torque] (AtS): Negative torque (braking)
v[Cnfg.0 act.] (CnF0): Configuration 0 active
v[Cnfg.1 act.] (CnF1): Configuration 1 active
v[Cnfg.2 act.] (CnF2): Configuration 2 active
v[Set 1 active] (CFP1): Parameter set 1 active
v[Set 2 active] (CFP2): Parameter set 2 active
v[Set 3 active] (CFP3): Parameter set 3 active
v[DC charged] (dbL): DC bus loading
v[In braking] (brS): Drive braking
v[P. removed] (PRM): Drive locked by “Power removal” input
v[Fr.met. alar.] (FqLA): Measured speed threshold attained: [Pulse warning thd.] (FqL) page 59
v[I present] (MCP): Motor current present
v[Alarm Grp 1] (AGI): Alarm group 1
v[Alarm Grp 2] (AG2): Alarm group 2
v[Alarm Grp 3] (AG3): Alarm group 3
v[PTC1 alarm] (P1A): Probe alarm 1
v[PTC2 alarm] (P2A): Probe alarm 2
v[LI6=PTC al.] (PLA): LI6 = PTC probe alarms
v[Ext. fault al] (EFA): External fault alarm
v[Under V. al.] (USA): Undervoltage alarm
v[Uvolt warn] (UPA): Undervoltage warning
v[Al. °C drv] (tHA): Drive overheating
v[Lim T/I att.] (SSA): Torque limit alarm
v[IGBT al.] (tJA): IGBT alarm
v[Brake R. al.] (bOA): Braking resistor temperature alarm
v[Option al.] (APA): Alarm generated by the Controller Inside card
v[AI3 Al. 4-20] (AP3): Alarm indicating absence of 4-20 mA signal on input AI3
v[AI4 Al. 4-20] (AP4): Alarm indicating absence of 4-20 mA signal on input AI4
v[Flow Limit.] (FSA): Flow rate limiting active (see page 182)
v[Ready] (rdY): Drive ready



cihazda programlabilir role vardır r1 rolesi ni istediğimiz çıkışa programlayıp r1 in normalde açık kontağını bağlayacağız cıhazdan 24 vol dc direk çıkış alamıyoruz 24 dc yi ayrı güç kaynağından alıp bu rolenin kontağından geçirip valfin bobinine vereceğiz max 3 amper role kontağı
i-o menüsüne gir
r1 menüsüne gir
run yap (drive running)
şimdi sürücü çalışmaya başladığında r1 rolesi çekecektir

http://www.global-download.schneider-electric.com/85257578007E5C8A/all/56E1F727601FF1C4882575780044294F/$File/1760649.pdf

linkteki atv 61 kullanım kılavuzunda sayfa 64 ü incele
iyi çalışmalar

Verdiğin bilgiler için teşkkür ediyorum arkadaş. Yalnız bu şekilde yaptığımda motor çalışmaya başladığında valf açıyor burası istediğim gibi fakat tank dolup sürücü LSB frekansına geldiğinde valfin bırakmasını istiyorum. R1 kontağı bırakmıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.
 
aynı şekilde r2 rolesi olması lazım onuda programla
 

Forum istatistikleri

Konular
129,842
Mesajlar
930,710
Kullanıcılar
452,694
Son üye
MÜCAHİT ALP

Yeni konular

Geri
Üst