SURUCULERİN GİRİS VE CIKIS AMPER FARKLARI

Merhaba,

Bu konuyla ilgili bende kontrolleri sağladım. Hatta aldığım değerler aşağıdadır. Sürücünün de harcadığı enerji göz önünde bulundurulduğunda giriş güç değerinin daha fazla olması gerekiyor. Bunu nasıl yorumlayabiliriz. Zaten bop ekrandan ölçmez isek flukeden ölçtüğümüz değerleri alırsak sonuç aşırı yanlış çıkıyor.

Siemens G120
Sürücü GirişSürücü ÇıkışSürücü BOP Ekran
Akım196260245
Voltaj380378324
CosQ0,870,870,87
Kök31,731,731,73
Toplam Güç Kw112,1147,9119,5

ölçümde kullandığın multimetre ve pensampermetrenin marka modellerini verebilir misin?
 
Anlamadım ne demek istediğinizi :) sürücüye girişi dc kademesinde mi ölçeceğim! ?
Sürücü çıkışı şebeke sinüs formuyla alakası olmayan üretilmiş bir AC akımdır. Bu noktada 1 koydum 1.5 aldım ya da daha çok aldım ölçümlerinin alayı yalandır. Ölçü aletinin bir tarafta ölçtüğü elma ise diğer taraf armuttur kaba tabirle. Yani kıyaslamak külliyen yanlış.
 
Sürücü çıkışı şebeke sinüs formuyla alakası olmayan üretilmiş bir AC akımdır. Bu noktada 1 koydum 1.5 aldım ya da daha çok aldım ölçümlerinin alayı yalandır. Ölçü aletinin bir tarafta ölçtüğü elma ise diğer taraf armuttur kaba tabirle. Yani kıyaslamak külliyen yanlış.
Peki o zaman şöyle bir şey soracağım. Siemens g120 sürücüler ile 4 silindiri redüktör ile sürüyoruz. Silindirler arasında erimiş plastik geçiyor ve silindirler ezerek mikron kalınlıkta film şeklinde plastik malzeme çıkarıyor.

Eskiden 35kw motorlar bu işi yaparken bayılıyormuş motorlar. Fakat sonra 45kw motor ve sürücüye geçmişler. Şimdi sorun yok deniliyor. Ben ölçtüğümde 11kw enerji çekiyor. 11 kw güç çekerken motor 35kw lık eski motorlar neden bayılır ? Bu vfd sürmelerinden kaynaklı olabilir mi ? Çıkış akım voltaj değişiminin ve yanlış ölçümünün de kaynağı bu olabilir mi ?

Ayrıca 45kw motor yerine 11kw çekiyor ise 22kw motor koysak motor neden bayılır ?
 

Forum istatistikleri

Konular
129,890
Mesajlar
931,054
Kullanıcılar
452,770
Son üye
babagaad

Yeni konular

Geri
Üst