cncarastirma
Usta Üye
- Katılım
- 21 Eyl 2010
- Mesajlar
- 931
- Puanları
- 166
- Yaş
- 44
Havadaki aracın doğru pozisyonda olduğunu anlamak için istasyon atıştan önce bi öncül/klavuz lazer yolayıp tesbit yapabilir.(Farklı bir yöntem de kullanılabilir, öncül lazer zayıf güçtedir-atış değildir, istasyonun yolladığı öncül lazerin uçakta lazere uygun ve dik olan bir kısımdan istasyona geri yansıması pozisyon doğruluğunu tesbit edebilir.)
İstasyonun şasesinden muaf hedefe kilitlenebilen mekanizması uçaktaki mobil ünitede de kurulabilir ve uçaktan muaf lazeri almak ve atmak için pozisyonlanma düşünülebilir. Mekanizma kaba ve hassas sistemlerle düşünülebilir.
Diğer taraftan istasyon lazer atışını enerjiye çevirmek için bahsedilen yöntemlerin yanında, uçağın uygun bir kısmında bulunan su haznesine atış yapılması ile (atış şiddeti vb uyarlanarak)bu su kızgın buhara döndürülüp enerji kaynağı olarak kullanılabilir. Hazne tamamen kapalı ve katı ısı iletimi ile ve ya bir kısmı saydam ve lazerin içeri girdikten sonra içeride farklı yollar çizerek suyu ısıtması birer yöntemdir.
İstasyonun şasesinden muaf hedefe kilitlenebilen mekanizması uçaktaki mobil ünitede de kurulabilir ve uçaktan muaf lazeri almak ve atmak için pozisyonlanma düşünülebilir. Mekanizma kaba ve hassas sistemlerle düşünülebilir.
Diğer taraftan istasyon lazer atışını enerjiye çevirmek için bahsedilen yöntemlerin yanında, uçağın uygun bir kısmında bulunan su haznesine atış yapılması ile (atış şiddeti vb uyarlanarak)bu su kızgın buhara döndürülüp enerji kaynağı olarak kullanılabilir. Hazne tamamen kapalı ve katı ısı iletimi ile ve ya bir kısmı saydam ve lazerin içeri girdikten sonra içeride farklı yollar çizerek suyu ısıtması birer yöntemdir.