Taham
Üye
- Katılım
- 29 Ara 2019
- Mesajlar
- 102
- Puanları
- 1
- Yaş
- 43
Yaklaşık 5 yıldır aracımda kullandığım aslında 5 inç android tablet temelli bir cihazım var. Geri görüş ekranı ve navigasyon olarak kullanıyorum.
Bataryası bir kaç defa şişince eski telefon bataryalarını lehimletip kullandım. Bunlar da 8-10ay dayanıyor. Güneş görmeyen bir yere monte etmeme rağmen üzerinden bir yaz geçince de şarj tutmaz oluyor veya şişiyorlar. Malum yaz aylarında araçların içi sıcak oluyor.
Kendi bataryası kasanın içinde olup daha çabuk ısındığından diğer bataryaları arka kapağa yapıştırıp kullanıyordum.
Bu cihazın batarya girişleri 3 tane. İki çıkışlı batarya veya pil kullanırken bunların - kablosuna 10k veya 12k direnç ekleyerek üçüncü çıkışı elde ediyordum. Eğer bu direnç eklenmezse batarya şarj olmuyor görünüyor.
Artık pil yapıştırmaktan bıktım ve bir tane 18500 pil yuvası alıp fotoğraftaki gibi kullanmaya başladım.
Fakat batarya çabuk boşalıyor ve geç şarj oluyor.
anladığım kadarıyla pil yetersiz kalıyor. 2*14500 lion pili paralel mi bağlarsam sorunu çözebilir miyim?
Bataryası bir kaç defa şişince eski telefon bataryalarını lehimletip kullandım. Bunlar da 8-10ay dayanıyor. Güneş görmeyen bir yere monte etmeme rağmen üzerinden bir yaz geçince de şarj tutmaz oluyor veya şişiyorlar. Malum yaz aylarında araçların içi sıcak oluyor.
Kendi bataryası kasanın içinde olup daha çabuk ısındığından diğer bataryaları arka kapağa yapıştırıp kullanıyordum.
Bu cihazın batarya girişleri 3 tane. İki çıkışlı batarya veya pil kullanırken bunların - kablosuna 10k veya 12k direnç ekleyerek üçüncü çıkışı elde ediyordum. Eğer bu direnç eklenmezse batarya şarj olmuyor görünüyor.
Artık pil yapıştırmaktan bıktım ve bir tane 18500 pil yuvası alıp fotoğraftaki gibi kullanmaya başladım.
Fakat batarya çabuk boşalıyor ve geç şarj oluyor.
anladığım kadarıyla pil yetersiz kalıyor. 2*14500 lion pili paralel mi bağlarsam sorunu çözebilir miyim?