Hepsi basit nedenlerden olablir:
HMI cihazınızın doğru bir şekilde bağlı olduğundan ve iletişim kurduğundan emin olun, cihazın tekrar bağlantısını kontrol edin.
TIA Portal üzerinde doğru iletişim portunu ve ayarları seçtiğinizden emin olun.
HMI cihazınızın ayarlarında, "Upload/Download" seçeneklerini kontrol edin.
Eğer güvenlik duvarınız veya antivirüs programınız ağ trafiğini engelliyorsa, geçici kaldırın.
Eğer cihazın başka bir uygulama veya bilgisayarla aynı anda bağlı olup olmadığını kontrol edin.
Eğer aynı anda birden fazla cihaz bağlıysa, bu hata ortaya çıkabilir.
Farklı bir USB portunu kullanarak cihazı bilgisayara bağlayıp tekrar deneyin.
Eğer mümkünse, farklı bir USB kablosu kullanarak bağlantı yapmayı deneyin