Motorlara direk yol verilecek olsa,Bahsettiğiniz pompalara ne şekilde yol verildiği,
Onursal üye olan sensin adem hoca . Sen anlatacaksın , bizde öğreneceğiz . Hem 40 yılda bir foruma gel , hem de üşenip cevap yazma . Bilginin zekatı böyle mi verilir . Çok ayıp .Motorlara direk yol verilecek olsa,
iki motorda aynı anda start alıyor olsa
ve başka bir yük olmasa,
hesap nasıl yapılır?
Bir vakitler yazdığım mesajlarımın içeriğine taltif olarak yönetici arkadaşlarımız böyle bir paye vermiş, sağolsunlar. Anlatma konusunda performansım ise düştü. Bazen soru sormak da bir katkıdır. Ben onu yapmış olayım sizin için de uygunsa...Onursal üye olan sensin adem hoca . Sen anlatacaksın
Aynen bu şekildeydi benimde sorum, ufak çaplı başaka yükler düşünülebilir tabi,Motorlara direk yol verilecek olsa,
iki motorda aynı anda start alıyor olsa
ve başka bir yük olmasa,
hesap nasıl yapılır?
Trafo kayıpları da eklenmeli hesaba. Eş zamanlılık katsayısı ne ? Bu hususlar es geçilmemeli.Aynen bu şekildeydi benimde sorum, ufak çaplı başaka yükler düşünülebilir tabi,
ben şu şekilde bir yol buldum;
90+90= 180 kw
180 kw = 225 kVA (50 kVA da diğer yükler) toplam da 275 kVA yapıyor
275 kVA üstünde bir trafo seçilmeli, 400 kVA lık bir tarfo uygun bir seçim olacaktır.
hocam bunlar düşünülerek mevcut güçten yukarı da bir seçim yaptımTrafo kayıpları da eklenmeli hesaba. Eş zamanlılık katsayısı ne ? Bu hususlar es geçilmemeli.
abi sizde paylaşın bildiğinizi bende öğrenirimNe harika motorlar . Sadece aktif güç çekiyorlar. Tüketici dostu .