Türkiye’de 2011 yılının 3. çeyreğinde bir önceki yıla göre %236 büyüyen ve 4. çeyrekte notebook satışlarındaki büyümesiyle çeyrek liderliğini ele geçiren ASUS, Intel’in oluşturduğu Ultrabook konseptine yoğun şekilde yeni ve farklı ürünler sunmaya devam ediyor.
2011 yılında Intel’in oluşturduğu Ultrabook segmentine dahil olan markalar, farklılıklar sunarak bu yıl sonunda notebook pazarının %25’ine sahip olması hedeflenen konsept ile pazarda yüksek rakamlara ulaşmaya çalışıyorlar. Satışta olan modellere bakıldığında en fazla konfigürasyon seçeneğini sunan ASUS, kendi içinde de farklı değişiklikler yaparak belirlenen hedefin tek başına sahibi olabilmek adına çalışıyor.
İlkbaharın Renkleri Bu Seride…
İnceliği, metalik dış kaplaması ve kıvrımlı hatları ile dikkat çeken ASUS’un Ultrabook’u ZENBOOK farklı renkleri ile kendi içinde alternatif oluşturmaya devam ediyor. İlkbaharı erken getiren serinin renkleri Rose Gold ve Hot Pink.
Güçlü Donanım, İnce Tasarım
SATA revizyonlu 3.0 SSD depolama birimi, Bluetooth™ V4.0 ve USB 3.0 ile donatılan ZENBOOK’u farklı ekran boyutları ve işlemci çeşitleriyle sunan ASUS, tasarımın zarifliği ile donanımın gücünü bir arada sunuyor. Arka kısmında 0.35”, ön kısmında 0.11” incelik ile rakipsiz olan ZENBOOK, uyku modundan 2 saniyede çalışır duruma gelirken, 65 güne varan bekleme süresi ile şaşırtıcı görünüyor.
Uzun Pil Ömrü, Yüksek Ses Kalitesi…
ASUS’a özel USB Charger+ teknolojisinin yanı sıra Super Hybrid Engine II teknolojisine de sahip ZENBOOK bu özellik sayesinde diğer UItrabook’lara nazaran %25 daha fazla pil ömrü sağlıyor. ASUS Golden Ear ekibi ve Bang & Olufsen ICEpower® tarafından geliştirilen ASUS SonicMaster teknolojisi de hiçbir Ultrabook’ta olmayan kaliteli, Surround sesi ZENBOOK’da sunuyor.
Ultrabook modellerini “İlk görüşte aşka inanır mısınız?” teması ile sunan ASUS, iç ve dış güzelliği ZENBOOK’da harmanlayarak teknoloji aşkınızı tetikliyor.
Kaynak: hARDWAREMANIA