VESTEL FR-580NT Buzdolabı Beyni - Kartı

14 yıldır kullandığım FR-580NT model buzdolabı evimin yakınına düşen yıldırım nedeniyle arızalandı. Servis acemiliği yada paragözlüğü nedeniyle önce motoru dahil her şeyi değiştirildi. Sonuç değişmeyince buzdolabının beynine bakmak akıllarına geldi. Sonra sorun beyninde, beyin yanmış dediler. Bende doğal olarak o zaman değiştirdiğiniz motoru getirin, dedim :) ve servis o günden sonra gıcıklık yapmaya başladı.
Servis eski bir model olduğunu ve stoklarda beyin olmadığınıi tekrar stoklara girip girmeyeceğini bilmediklerini söyledi. Bende gidip yeni bir buzdolabı aldım.
Sorun şu ki; ben bu buzdolabının çöpe gitmesini istemiyorum. Büyük hacimli harika bir buzdolabıydı. Bu buzdolabının beyninin tamirinin mümkün olup olmadığını, beynin temininin mümkün olup olmadığını siz bilir kişilerin yorumlarıyla öğrenmek istiyorum. Birde bu buzdolabı Adan Zye Daewoo beynide öyle. Kartın üzerinde FRB-4310, FRB-4720, FRB-5010, FRB-5810 FRB-6510N modelleri ile uyumlu olduğunu yazıyor. Bu beyin tamir edilir mi? Servis götürdü, iki gün sonra tamiri mümkün değil diyerek geri getirdi. İkinci el veya sıfır bu beynin temini mümkün mü? Vestel sorunumu çözemedi ve Daewoo Elektronik Türkiye pazarına girdi. Bu ürünle ilgili bilgiyi Daewoo'ya yazsam bu beyni temin ederler mi?

vesteli kapına sokma kafan rahat olsun.bende nf620 buzdolabı var servis gelip kapak açtırıyor serviz yazıyor 1,2 ,3 derken değişim istedik vermedi sonra garanti doldu. sonra garantideyken değişim isteseydiniz dediler önce ucuz olan sensörü değiştirelim olmazsa kart değişecek o pahalı dediler. sensör nette 15-20 tl civarı 110 tl ye değiştiriyoruz ama 70 olur dediler. yaptılar gittiler ama sonuç malum. ana karta 300 tl istiyorlar kartlar 100-150 arası değişiyor. vestel kapıya sokma servis 0 hizmet 0 ürün 0 artık kapıya sokmuyorum. iyi ürün yaptıklarına inanmıyorun. en iyisi uzak dur. reklamlrına bie izlemiyorum
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
vestel ürünlerinden hiç birini almayın reklamlara kanmayın. aestel nf620 buzdolabı aldım geldiğinde arıza yaptı servis geldi değiştir hiç kullanılmadı dedigimizde bizde değişim olmaz yaparız dediler. 2 gün kapak açık bekledikten sonra yeniden çalıştırdık.yine aynı bu işlem defalarca devam etti . garantisi dolduktan sonra keşke garanti süresinde değişim isteseydiniz dediler. bizde istediğimiizi vermidiklerini söyledim.sonra önce sensör değiştirdiler. internette 15 tl olan sensöre 70 tl ödedim. olmazsa kart o pahalı dediler. olmadı kart 300 tl deneme yanılma yöntemiyle iş yapıyorlar. ve sizin cebinize dayanıyor. bende arçelik te vardı adamlar nokta vuruşuyla arızayı çözüyor.. benzer sorunu çok önce flat monitörde yaşadım . 24" led tv aldım memnun değilim tablet pc sırt dayamadan koltuğa düştü arızalandı. oysa samsung j7 telefonumu 2-3 katı yüksekten aynı zemine atıyorum bozulmuyor. Artık vestelden bıktım
bilin diye yazıyorum. siz memnun kalabilirsiniz ama ben değilim
 

Forum istatistikleri

Konular
129,811
Mesajlar
930,342
Kullanıcılar
452,618
Son üye
mberber

Yeni konular

Geri
Üst