yanan asenkron motor

Motor sarildiysa buyuk olcude sebebi bu olabilir. Bobinajcinin sarim iscilik farki.
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Motor sarildiysa buyuk olcude sebebi bu olabilir. Bobinajcinin sarim iscilik farki.
Ben en iyisi motoru kayiştan ayirip boştaki hizini ve kayış bağliyken olan hızını gozlemleyeyim bu arada 1 amper fark bu kadar ısınmaya sebebiyet verirmi ????
 
3 fazin ayri ayri akimlarini olc. Akimlar esit mi bak. Dengesizlikte olabilir. Ben sarimdan kaynakli oldugunu dusunuyorum. 1A kisa calismalarda vede kisa vadede cok buyuk sorun teskil etmez.
 
Imkanin varsa motor derecesini olc ne derece isiniyor fikir sahibi olursun
 
Merhaba Hocam nasılsın görüşmeyeli?
Burada bahsedilen kompresör hemen hemen tüm atölyelerde kullanılan 100-200 lt civarında tankı olan sıradan bir kompresör olmalı.
Verilen iki devir değerinden biri kompresörün diğeri ise elektrik motorunun devir değeridir. Kayış kasnak sistemi ile motorun devri düşürülür. Sürücü ile çalıştırılma durumu söz konusu değildir.
Saygılarımla....
 
Hava sıkıştırıldığı zaman ısınır, genleştiğinde soğur. Bu yüzden kompresörlerin basınç hatları motor çalışırken sıcak, hava alınan çıkış vanası ise tanktan hava çekildiğinde soğuk olur. Kompresörün kafası stop etme basıncına yaklaştığında epey ısınmış olur (kompresör çalışırken elinizle kontrol etmeyin), buradan hava ile taşınan ısı presostatı da (basınç svici) ısıtabilir. Bu yüzden ısınmanın havadan mı yoksa basınç anahtarındaki elektriksel bir kusurdan mı kaynaklandığına dikkat etmeniz lazım. Eğer basınç anahtarı kompresöre ait elektrik motorunu bir kontaktör üzerinden kontrol ediyorsa üzerinden geçen akım sadece kontaktörün bobin akımıdır bu akımda çok düşüktür.

Saygılarımla....
 
yanan motorun gücü 55 kw 97.985 A nominal akımı
termik ayarını buna göre yaptıysan yanması normal. Buna göre termik ayarının 57 A civarında olması gerekir.
Tam değer için motor çalışırken termikten geçen akımı ölç termiği yaklaşık 2-3 A fazlasına ayarla.
 
Yanlış 80 -104 A termik ayarı. aylardır bu şekilde sıkıntı yok normali de budur zaten
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…