Dalgıç pompayı inverter kaldırmıyor. Çözüm önerisi ?

Monofaz giris ve monofaz cikis sürücü ben ne duydum ne de gördüm . Bir örnek varsa link paylasir misiniz ? Söylediğiniz siemens g110 mu ? Eğer o ise bir faz giriş üç faz çıkış gözüküyor.


Öyle tip sürücü olduğunu tahmin ediyorum.
Sayfa 18.
 

Ekli dosyalar

  • ATV 12.pdf
    9.3 MB · Görüntüleme: 12
Son düzenleme:
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Öyle tip sürücü olduğunu tahmin ediyorum.
Sayfa 18.
sıemenste G110 sürücü cıkışı trifaz evet ve monofaz motor baglayıp kullana bilirsiniz.
yani monofaz giriş monofaz cıkış kullana bilirsiniz cıkışta hangi uca bagladıgınız fark etmez ve sürücü hataya gecmez şuan üretimi sıemenste durdu ama piyasada satılan var elde kalanlar
bu bilgi kataloglarda yok ama sıemensten bilgi alabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Öyle tip sürücü olduğunu tahmin ediyorum.
Sayfa 18.
Paylastigin doküman açmıyor baba . Ama herhalde altivar 12 dökümanı. Bunda da bir ya da üç faz besleme , üç faz çıkış gözüküyor.
Screenshot_20200428-221600_OneDrive.jpg
 
Arabadaki full dolu yeni alinan 90 amper aku ile birleştirip denedik olmadı. Ayrica akuler tamamen dolu 15 dakka calismaya gelene kadar inverter daha başta atıyor zaten. Güneş panelleri de 25 amper yüklüyordu ogle vakti. Sonra arabadaki akuye inverteri bağlayıp arabaya gaz verirken denedik olmadı.
5.5 kva jeneratör alındı onunla deneyeceğiz.
Bir de aku 15 dakka dayanir diyorsunuz ya bu dalgıç pompa stattan sonra 1.5 kw çekiyor o kaç amper oluyor yani ? 150 amper aküyü 15 dakkada bitirebildigine göre baya çok mu
Akü 12,6 volt x 150ah = 1.890 watt yapar full dolu iken.
dalgıç sürekli 1.500 watt çeker.
Akü de watt 1.499 watt olduğu anda sistem çöker.
Yani siz aslında 391 watt lık bir güçle dalgıç pompayı çalıştırıyorsunuz.
işin mantığı bu şekilde.
inverter 3.000 watt diye 1.890 wattı alıp size 3.000 watt yapmaz.
391 watt lık güçle de o pompayı çalıştırmanız da imkansız.
Dalgıç ilk kalkış anında akünün bütün enerjisini çeker.
en az 4.000 watt ile deneyin.
 
Akü 12,6 volt x 150ah = 1.890 watt yapar full dolu iken.
dalgıç sürekli 1.500 watt çeker.
Akü de watt 1.499 watt olduğu anda sistem çöker.
Yani siz aslında 391 watt lık bir güçle dalgıç pompayı çalıştırıyorsunuz.
işin mantığı bu şekilde.
inverter 3.000 watt diye 1.890 wattı alıp size 3.000 watt yapmaz.
391 watt lık güçle de o pompayı çalıştırmanız da imkansız.
Dalgıç ilk kalkış anında akünün bütün enerjisini çeker.
en az 4.000 watt ile deneyin.
Akudeki amper düşünce sistem neden çöküyor telefon bataryası gibi değil mi bu sarji varsa istersen son ses müzik aç ağır oyun aç sarji varsa yine de cektigi yuksek akima rağmen calisabilmesi gerekmiyor mu ? Bir de akudeki amper miktarını watt terimine çevirmek doğru bir şey mi ?
Öğrenmeye çalışıyorum cevaplardan şu an :D
 
Akudeki amper düşünce sistem neden çöküyor telefon bataryası gibi değil mi bu sarji varsa istersen son ses müzik aç ağır oyun aç sarji varsa yine de cektigi yuksek akima rağmen calisabilmesi gerekmiyor mu ? Bir de akudeki amper miktarını watt terimine çevirmek doğru bir şey mi ?
Öğrenmeye çalışıyorum cevaplardan şu an :D
Kusura bakmayın da telefon bataryası da aynı mantık ile çalışır.
Size telefon şarjın bittiğini söylediğinde batarya yüzde 50 olmuş demektir.
Bataryanın tamamı telefon kullanmaz hiç bir zaman. Size ekranda şarj bitti uyarısı verir sadece.
Bir cihazı çalıştıran şey watt değeridir.
1.500 watt lık bir pompayı 1.500 watt altında nasıl çalışır ki?
başlangıç 1.500 dür.
1.500 hesaba katılmaz.
1.500 watt ın üstünü kullanabilirsiniz.
1.500 altı kalır. onu kullanazsınız.
 
Paylastigin doküman açmıyor baba . Ama herhalde altivar 12 dökümanı. Bunda da bir ya da üç faz besleme , üç faz çıkış gözüküyor. Ekli dosyayı görüntüle 63887


Eklediğim ATV 12söylediğiniz gibi çıkışı tri-
faze.Ben,20-30 yıl önce,yerli üretim ! ( yedek
entegrelerini mavi,yeşil,sarı ! diye tedarik et-
miştik ! ) monofaze giriş / monofaze çıkış
hız kontrol cihazı kullandım.Böyle bir cihazın
olması lazımgeldiğini tahmin ediyorum.Bir
arkadaşımızda Simenste olduğunu söylüyor.
Şimdilik,ben bulana kadar 1-0 galipsiniz. ;)
 
Eklediğim ATV 12söylediğiniz gibi çıkışı tri-
faze.Ben,20-30 yıl önce,yerli üretim ! ( yedek
entegrelerini mavi,yeşil,sarı ! diye tedarik et-
miştik ! ) monofaze giriş / monofaze çıkış
hız kontrol cihazı kullandım.Böyle bir cihazın
olması lazımgeldiğini tahmin ediyorum.Bir
arkadaşımızda Simenste olduğunu söylüyor.
Şimdilik,ben bulana kadar 1-0 galipsiniz.
Estağfurullah baba . Senin yanlışın bizim doğrumuza on basar. Bir ara merak edip araştırmıştım . Bulamamıştım öyle bir cihaz . www.inverter-plc.net diye sevdiğim bir site var . Orda da bir fazli sürücünün olmadığına dair bir bilgi okudum zamanında @sami inci baba.
http://www.inverter-plc.net/motor/bir_fazlı_motorlar.html
 
Son düzenleme:
Mekanik bir sistemde zaman kayışı arızası
olmuştu.Tam o günlerde,ellerinde bu cihazla
İzmirden bir arkadaş pazarlama için geldi.
Ondan kapıp bağladım.Arıza olması halinde
tamir için yedekleme istediğimde,içindeki en-
tegreleri renklerle boyamışlar,mavi/sarı/ye-
şil yaparsınız ! diye gırgır olmuştu.Daha son-
ra,makina kurucusu İtalyan firmasından bir
Makina Mühendisi geldi.Uygulamayı görün-
ce ağzı bir karış açıldı.Demekki,30-40 yıl ön-
ce,kafası çalışan mucitlerimiz ! daha çok-
muş .Bu konu 30-40 yıl önce çözülmüşse şimdi olmaması büyük ayıptır.
 
Son düzenleme:

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,307
Mesajlar
916,564
Kullanıcılar
450,144
Son üye
Saffetarli

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst