sayın erkanparla rulman degişimi meşakatli bir iştir tüm malzeme 20 ytl tutsada tüm makina sökülüp tekrar toplanması gerekir bu işlem en pratik teknisyen 60 ile 90 dakkikada yapar kazanın plastik olmasıda ayrı bir risktir rulman yatagı çatlaya bilir eger atolyeye nakli gerekiyorsa birde nakliye eklenir en ekonomik 60ile 80ytl arasında yaptıra bilirsin
sayın umut 1 sözünü ettiginiz rv 20 kart (EATON) kart sadece bosch 1620 mekanik pgs lilerde kullanıldı vede yan sanayisi üretilmedi bu nedenle ya servisten yenisini takmasını istiyeceksiniz yada kart tamiri yapan firmalara baş vurup eskisini verip 20- 25 ytl arasında bir fiata tamirli alacaksınız . kondansatör diye andıgınız konpanent basit bir filitredir motorunuzun ürettigi yüksek frekasların sebeke ye karışmasını vede elektronik cıhazların anormal calışmasını engeller Camaşır makinalarında üç ceşit motor kul anıldı ac ,dc , step (adım) motor ac motorlar İLK kalkışta yardımcı sargılarını endüklemek için daimi kondansatörlere ihtiyac duyarlar eger kapasitif degeri endükleme degerinin altında veya cok üstünde ise kalkınma yapamaz vede kilitlenirler .DC motorlar adındanda anlaşılacagı gibi dogru akımla calışırlar tako diye adlandırılan sistemi geri besleme sinyali (palsleri) oluşturur sürücüeki sabit devirkerin kararlılıkla uygulanmasını saglar Tako iç direnci 0 ise motor kesinlikle dönmez ama tako direnci(bobini)devrede , pals üretici mıknatıs hasarlı ise sonsuz döngü oluşur bu tip motorlara daimi kondansatör uygulanamaz .step motorlarda kondansatörle kalkış yapmaz güçlerine göre özel sürücü devreleri vardır makinanızda sadece kondansatör kılıfına yerleştirilmiş filite mevcuttur mutlu günler dilegiyle