İNVERTER KÖPRÜ DİYOT PATLAMA

ozanakdag

Üye
Katılım
24 May 2010
Mesajlar
4
Puanları
1
Yaş
36
Arkadaslar fabrikamızda bir invertör mevcut 15 kw geçen gün arızalanmıştı içini açtığımızda ölçtüğümüzde, girişte iki köprü diyot patlamışta değiştim çalıştırınca yine biri patladıı sorun neden olabilir acil yardım gerekli arkadaşlar çok saolun
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Motor da veya klemens, kablo vs de kısa devre olabilir. Patlama, motor baglı olmadanmı atıyor,
 
Arkadaslar fabrikamızda bir invertör mevcut 15 kw geçen gün arızalanmıştı içini açtığımızda ölçtüğümüzde, girişte iki köprü diyot patlamışta değiştim çalıştırınca yine biri patladıı sorun neden olabilir acil yardım gerekli arkadaşlar çok saolun
blok kondansatörlerinde şişme varmı?
IGBT ler sağlamı?
hızlı diyotlarınız ne durumda ,ölçtünüzmü?
 
motora baglamadan patlıyor IGBT olctum saglam kondansatorlerdede sıkıntı yoktur sadece gırıstekı ıkı kopru dıyot gıtmıstı degıstırdım yenısını taktım enerjı verınce bırı yıne patladı suan yıne bakıcam arkadaslar neden olabılır .
 
motora baglamadan patlıyor IGBT olctum saglam kondansatorlerdede sıkıntı yoktur sadece gırıstekı ıkı kopru dıyot gıtmıstı degıstırdım yenısını taktım enerjı verınce bırı yıne patladı suan yıne bakıcam arkadaslar neden olabılır . patladıgı an sıgorta ınıyor acaba kopru dıyota baglı varıstorlede bır sıkıntı olabılırmı
 
Hız kontrol Cihazının giriş gerilimini ölçtün mü? Gerilim dalgalanması ya da yüksek gerilim buna sebep olabilir.
Zeybey Bey'e de katılıyorum.
 
köprü diyota voltaj girişi fazla gibi beslendiği kaynağa bakarsan daha başka zarar görmüş parçalar olabilir.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,202
Mesajlar
924,229
Kullanıcılar
451,566
Son üye
adak3475

Yeni konular

Geri
Üst