3 fazli surucu olmadan bu motoru hareket ettirmezsiniz. Bu 3 uca faz farki olan voltaj vermelisiniz. Yoksa calismaz.
Aklımı karıştıran konu sizin yeni bms ve batarya ile test ettiğinizde sistem komple calisiyor ise size sadece yeni batarya yapmak kaliyor. Neden motoru harici çalıştırmaya uğraşıyorsunuz?
Elime fazladan motor geçti (pil/parça için aynı model hurda süpürge alınca), onu da elimdeki dandik bir araba süpürgesini modifié etmek için kullanayım diyorum ustam.
Elime fazladan motor geçti (pil/parça için aynı model hurda süpürge alınca), onu da elimdeki dandik bir araba süpürgesini modifié etmek için kullanayım diyorum ustam.
Model araba ve uçakla için yapılan ESC ler var. Bir tane al. Birde esc yi test için kullanılan kontrolcu var. Bagla calistir.
Ancak bu sistemin çalışması için yüksek akim veren bir kaynak lazim. Arabada aku ile kullanacağım dersen aku ile bu motor arasi kablonun hattı sayılır şekilde kalın olmali.
Model araba ve uçakla için yapılan ESC ler var. Bir tane al. Birde esc yi test için kullanılan kontrolcu var. Bagla calistir.
Ancak bu sistemin çalışması için yüksek akim veren bir kaynak lazim. Arabada aku ile kullanacağım dersen aku ile bu motor arasi kablonun hattı sayılır şekilde kalın olmali.
Model araba ve uçakla için yapılan ESC ler var. Bir tane al. Birde esc yi test için kullanılan kontrolcu var. Bagla calistir.
Ancak bu sistemin çalışması için yüksek akim veren bir kaynak lazim. Arabada aku ile kullanacağım dersen aku ile bu motor arasi kablonun hattı sayılır şekilde kalın olmali.
Sevimli multimetre görev başına,piller sağlam mı,Elektronik elemanlar ne alemde,test ettin mi?...Gerekirse yanık yere kablo köprü lehimle bakalım ne olacak?!
Sevimli multimetre görev başına,piller sağlam mı,Elektronik elemanlar ne alemde,test ettin mi?...Gerekirse yanık yere kablo köprü lehimle bakalım ne olacak?!