Bu isin ozeti sudur;
Once invertorun ne urettigine bakilir. 3×380V mu, 3×220V mu?
Sorudaki invertor tek fazli oldugu icin 3×220V uretir.
Sonraki dikkat edecegimiz nokta motor plakasidir. Motor plakasinda hangi voltajda nasil baglanacagi yazar. Genellikle 3×220V ta ucgen baglanti istenir.
Özetlemek gerekirse;
Sürücü çalışma gerilimi;3F,400 V,Motor Gerilimi ;230VD/400VY iseMotor Bağlantısı Y Yıldız
Sürücü çalışma gerilimi;3F,400 V,Motor Gerilimi ;400VD/690VY ise Motor Bağlantısı D Üçgen
Sürücü çalışma gerilimi;1/3F,230 V,Motor Gerilimi ;230VD/400VY ise Motor Bağlantısı D Üçgen
Bu isin ozeti sudur;
Once invertorun ne urettigine bakilir. 3×380V mu, 3×220V mu?
Sorudaki invertor tek fazli oldugu icin 3×220V uretir.
Sonraki dikkat edecegimiz nokta motor plakasidir. Motor plakasinda hangi voltajda nasil baglanacagi yazar. Genellikle 3×220V ta ucgen baglanti istenir.
Aynen katılıyorum bu güne kadar bende bu yöntemle bağladım motor/sürücüleri.Hiç bir problemle karşılaşmadım cebri soğutma dışında tabi.Bu sorunda çok yavaş devirlerde stndart motorlar içi geçerliydi tabi.
Bu isin ozeti sudur;
Once invertorun ne urettigine bakilir. 3×380V mu, 3×220V mu?
Sorudaki invertor tek fazli oldugu icin 3×220V uretir.
Sonraki dikkat edecegimiz nokta motor plakasidir. Motor plakasinda hangi voltajda nasil baglanacagi yazar. Genellikle 3×220V ta ucgen baglanti istenir.
@malikenes'e tamamen katılıyorum ve ilave etmek istiyorum.
Motorlar öyle rastgele yıldız/veya üçgen bağlanmaz. Motorun üzerinde bir etiket bulunur orada hangi voltajda nasıl bağlanacağı yazar ve ona göre bağlanır. google'da "motor etiketi" yazıp görsellerde aratınca bir çok örnek çıkıyor. bazılarını aşağı ekledim.
Invertor 220v ise etikette 220v'da nasıl bağlanması gerekiyorsa o şekilde eğer 380v ise yine etikette yazan 380v'da naıl bağlanması gerekiyorsa ona göre bağlanır.