1 fazlı dalgıç bağlantısı

oonurr

Uzman Üye
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
950
Puanları
226
Bilindiği gibi monofaze dalgıçların kalkış kondansatörü dışarıda bağlanmaktadır.Bu kondansatör bağlantısı nasıl yapılmalıdır.Standart kablo renk kodu varmıdır yosa markalara göre değişir mi? Birde 1 fazlı motorlarda merkez kaç anahtarı ile kondansatör devreden çıkarılır bu olay dalgıçlarda nasıldır kondansatör sürekli devredemidir.

Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
kondansatorun gorevı sadece yardımcı sargı gorevındedır sen dıger bozulan kondansatoru nasıl cıkardıysan aynen tak ac kondansatorde ve ımalata gore yonu yoktur standarttır dalgıc calıstıktan sonra kondansatoru cıkar dalgıc calısmaya devam eder devreye paralel baglanır...
 
Bence arkadaşım ac dalgıclarda daimi devre kondansatörü vardır ve devreden çıkmazz
genel olarak sabit bi baglantısı vardır

SİYAH = FAZ VERECEKSİN
MAVİ = KONDANSATÖR VE NÖTÜR BAGLANIR
KAHVERENGİ = DİREKOLARAK KONDANSATÖR UCU BAGLANIR
 
Bence arkadaşım ac dalgıclarda daimi devre kondansatörü vardır ve devreden çıkmazz
genel olarak sabit bi baglantısı vardır

SİYAH = FAZ VERECEKSİN
MAVİ = KONDANSATÖR VE NÖTÜR BAGLANIR
KAHVERENGİ = DİREKOLARAK KONDANSATÖR UCU BAGLANIR

Öncelikle teşekkürler.
Geçenlerde bir dalgıç bağlantısı yaptım 0.75 kW aynı sizin yazdığıdız gibi bağladım .Normal çalıştı sutu bastı, sonra akımı ölçtüm 6.5 A gösteriyordu bana fazla geldi çünkü normal asekron motor olsa 3.5 A çekmesi gerekir.Bu işin ustaları normal diyor.peki bu normalmidir.
 
dahili kondansatör ekle veya bide şöyle birşey war motor ilk kalkındığında zaten fazla akım çeker
 

Forum istatistikleri

Konular
129,286
Mesajlar
924,983
Kullanıcılar
451,712
Son üye
louygu

Yeni konular

Geri
Üst