- Katılım
- 16 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,806
- Puanları
- 281
yukarıdaki şekle bakıldığında; deşarj direnç/bobinine gerek olmadığı, kondansatördeki gerilimin motor sargıları üzerinden boşalacağı görülecektir.
yukarıdaki şekle göre koyu kısımların nasıl mümkün olacağını anlamadım. gözden kaçırdığım şey nedir?
saygılar...
kondansatore desarj bobini takılmalıdır olakı motor ucuna baglanır ise motor boşta yani çalışmadıgı zaman kondansatorde çok kısa surede olsa d.c gerilim olacagından motorumuz sankı bi generator gibi çalışabilir bundan dolayı benim kanaatimce kondansatorun güç devresi ayırmak en mantıklısı
yukarıdaki şekle göre koyu kısımların nasıl mümkün olacağını anlamadım. gözden kaçırdığım şey nedir?
saygılar...