Evet bu tip sürücüleri biliyorum ama 7.5kW olanı var mıdır? Bilemiyorum.Giriş monofaze 220,çıkış trifaze 380 sürücü olması lazım.ben kullandım.
Cevabınız için teşekkürler hocam,380/190V trafo var bu şekilde çalıştırıp test edildi,motor sargıları üçgen yapılıp 190v'da çalıştırıldı,akım yükseliyor ve dolayısıyla motor ısınıor,motor verimini bilemiyorum.
Hocam durum kisacasi soyle.Kavramlarda bir belirsizlik algıladığımdan dolayı anlamak için sırayla yazıyorum.
1- Elimizde 7,5 kW motor var ve Y 380 V ile çalışıyor.
2- Şebekemiz fazlar arası gerilimi 190 V olan bir şebeke.
3- Siz bu fazlar arası gerilimi 190/380 bir trafo ile 380 V'a yükselttiniz.
4- Yükselttiğiniz bu gerilimi(fazlar arası 380 V); Sargıları üçgen bağlayıp motora verdiniz ve çalıştırdınız.
Eğer böyle yaptı iseniz, sargıları üçgen bağlamakla hata yapmış oluyorsunuz.
Sargılarını yıldız bağlamanız durumunda ve trafonun gücüde yeterli ise motorun normal olarak çalışması gerekiyor.
Hocam teşekkürler bunu tecrube etmek lazim ya hazir devreyi bulmsk lazim yada almak lazim.Yalandan kim ölmüş , hem ölse bile 2 milyar saymayla bitmez.
220V doğrult 310V ( baba kondansatörler ile ) kıy doğra 3 tane yap ..olup olacağı belli.
Monofaze girişli inverlerlerin ( aslında motor hız kontrol daha isabetli ) çıkışı için " giriş ile orantılı çıkış ger..." gibi ifadeler oluyor , 380 ?
İlla denirse 220 önce step up mantığı ile ( smps gibi ) istenildiği kadar yükseltilir ( trafosu ufak ve hafif olmuş olur) , sonra piyasadaki hız kontrollerde olduğu gibi pwm mantığı ile 3-5-.. faz elde edilir , hem de tam istenilen potansiyelde.
Teşekkürler hocam bir cok marka inv. ugrastim ama bu urunu ilk defa gordum.Teknik destek servis v.s. sorun olabilir.