- Katılım
- 14 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,589
- Puanları
- 73
- Yaş
- 55
arkadasim simdi farkeden sudur 140 ile 90 numara arasindaki ki eski bir tolon elemani olmam vede bu makinalarin daha ilk ciktiklari zamandaki eger tolon makinanin tarihi ile ilgili bilginiz varsa ornekkoydeki fabrikada rahmetle vede saygiyla andigim Dara Tolon ile yaptigimiz calismalarda kisin ozellikle havalarin soguk oldugu yerlerde vede zamanlarda 140 no yagin vizikotesinin azaldigini vede bunun motorlari vede donusu etkiledigini tespit ettik.dolayisiyla kisin soguk olan bolgelerde makinanizda eger 140 numara yag sorun olabilir.haberci oldugu dogrudur.fakat habercinin kontrol edilmesi tek basina yeterli degildir.sonucta habercininde girisi tikanabilmektedir.ayrica bu makinalarda havalandirma ile ilgili hortumda zamanla tikanmakta vede hava tahliyesi yapmamakta vede o yuzden detarjan kabinda disari tasmalarda olmaktadir.belli donemlerde bu hortumunda temizlenmesi gerekmektedir