Sevgili arkadaşım; Elektrik tesisatında voltaj düşmesi problemi olan,bu nedenle ses sistemini yüksek volümle dinlerken bu sorunu sıklıkla da olanlar genellikle bu süper (Ultra) çift katmanlı kondansatörleri düşünüyor.Peki bu yönden sorunlu araçlarda bu bir çözüm oluyor mu? Evet oluyor,sorunlu olan bir elektrik tesisatında voltaj düşmesi tam önlendiği için ses distorsiyonu (Bozulması) veya güç yetmezliği problemleri bu yolla da azalmış oluyor,olay sadece budur.
Akü kapasitesini 40-42 amper.h'den 60 amper.h' e çıkarmak sadece müzik sistemi için değil,kışın uzun süreli çalıştırmadan olan bekletmelerde,kısa mesafe araç kullanmalarda da marşın her zaman tek çevirmede dönüp çalışması için bir avantajdır,dezavantaj ise değildir,3 yıllık 4 yaşındaki Fransız marka (Symbol) aracımın 40'lık aküsünü ben de 60 amper-h olanıyla hemen değiştirdim.Yok garantisi kalkarmış,araca bir zararı da olurmuş,tüm bunlar hikayedir.3 senedir devamlı kullanıyorum,10 gün binmesem de tek marşla araç hemen çalışıyor,avantajı var dezavantajı ise hiç yoktur.Zaten şarj dinamosunu tam 40 amperlik bir aküye göre ve tam ucu ucuna da hiç koymazlar,örneğin en basitinden renault broadway'de de aynen böyledir,35-40'lığı da,60 amperi de kolayca şarj eder,72-75 koyulursa azıcık da zorlanmaya başlar,14 volt 55 amper çıkış kapasiteli şarj dinamosu ile,örneğin.
Yani sonuç olarak 40'lığı çıkarıp 60'lığı takmak hiç bir sıkıntı da getirmez,emin olun,ama 72-75'liği,90'lığı takmayı pek de tavsiye etmem,ben değişik markalarda 60'lığı sürekli olarak denedim,hiçbirinde de herhangi bir sorun olmadı.
Süper (Ultra) kapasitörler de ancak dc elektrik tesisatı çok sorunlu olan araçlarda ses sistemi ve araçtaki genel voltaj düşmesi kaynaklı sorunlarda ancak en son düşünülecek bir çözümdür,(Tesisatı yenilemeyi hiç göze almadan en kısa yoldan olan bir çözüm içindir) bunu unutmayınız.Kolay gelsin.
Akü kapasitesini 40-42 amper.h'den 60 amper.h' e çıkarmak sadece müzik sistemi için değil,kışın uzun süreli çalıştırmadan olan bekletmelerde,kısa mesafe araç kullanmalarda da marşın her zaman tek çevirmede dönüp çalışması için bir avantajdır,dezavantaj ise değildir,3 yıllık 4 yaşındaki Fransız marka (Symbol) aracımın 40'lık aküsünü ben de 60 amper-h olanıyla hemen değiştirdim.Yok garantisi kalkarmış,araca bir zararı da olurmuş,tüm bunlar hikayedir.3 senedir devamlı kullanıyorum,10 gün binmesem de tek marşla araç hemen çalışıyor,avantajı var dezavantajı ise hiç yoktur.Zaten şarj dinamosunu tam 40 amperlik bir aküye göre ve tam ucu ucuna da hiç koymazlar,örneğin en basitinden renault broadway'de de aynen böyledir,35-40'lığı da,60 amperi de kolayca şarj eder,72-75 koyulursa azıcık da zorlanmaya başlar,14 volt 55 amper çıkış kapasiteli şarj dinamosu ile,örneğin.
Yani sonuç olarak 40'lığı çıkarıp 60'lığı takmak hiç bir sıkıntı da getirmez,emin olun,ama 72-75'liği,90'lığı takmayı pek de tavsiye etmem,ben değişik markalarda 60'lığı sürekli olarak denedim,hiçbirinde de herhangi bir sorun olmadı.
Süper (Ultra) kapasitörler de ancak dc elektrik tesisatı çok sorunlu olan araçlarda ses sistemi ve araçtaki genel voltaj düşmesi kaynaklı sorunlarda ancak en son düşünülecek bir çözümdür,(Tesisatı yenilemeyi hiç göze almadan en kısa yoldan olan bir çözüm içindir) bunu unutmayınız.Kolay gelsin.
Son düzenleme: