Ben seninle hiç ama hiç aynı fikirde değilim ; 45 kw lık motor 100 A çekiyor ( Nominal akımı 85 A yapar ) sen buna normal diyorsan ben üstad öğle yemeği yedinmi kan şekerin mi düşdü derim
Eğer motor bu kadar yükü normal şartlarda üstüne alıyorsa bence motor seçimi bir üst değerden yapılıp motor rahatlatılmalıydı
45 kw motor 100 amper çekerse yanar ama bu çekmeyeceği anlamına gelmez..
Normal dememin sebebi ise konuyu bu noktaya çekmek için söyledim.
Herkes motordan hatlardan bahsediyor ama kimse yükle alakalı bir bilgi vermiyor.
Pompa! Ne pompası? Su pompası!
Kaç çeşit pompa var ?
Kimi pompa sıkıştığında by-pass a düşmez(arkadaşınki belki de öyle pompadır).
Motorun gücü ile yaptığı iş arasında hiç bir alaka yok!
Yük testi yapılmamış, yükün tanımı yapılmamış bir sistemde motorun aşırı akımını veya yanmasını tartışıyoruz.
Biz bu olayları aştık o zaman arkadaşlar...
Kolay gelsin.....
Edit:
Muhtemel sebepler:
1-Rotorunuzda çatklaklar olabilir veya rotor mili ile arasındaki bağlantı aşınmış olabilir.
2-Voltajlarınız çok düşüyor ve motor her zaman yol alma modunda çalışıyor.
3-Yükünüz serbest akışkan olmadığından motordaki kayma yüksek olduğu için aşırı yükleniyor olabilir.
4-Pompanız o motora uymlu değil.
5- Maksimum likit pompalama basıncını aşıyorsunuz.
6-Faz akımlarınız eşit değildir.(Bir veya daha fazla faz da çökme mevcuttur).
7-Pompanız bozuktur.(Tipini yazmadınız model, marka, ne diyeyim?)
8-İletim hattınızın dirençlerinin toplamı motor iç dirençleri toplamından daha büyüktür.
ve dahası... ve dahası....