45 kw ve 110 kw motora yol verme teknikleri

direk yol vererek çalışır.Yalnız devresine konulacak sigorta,şalter ve bağlanacak kablonun demaraj ve olası kısa devre akımına uygun olarak hesaplanmalı bu kriterlere göre hesaplanmalıdır.Birde önemli olan kullanılan motorun a.c mi yoksa d.c olması gerekliliğidir.Eğer devir ayarı söz konusu ise zamanımızda motorlarda hız sürücüleri(tork ve devir kontrolörleri) kullanılmaktadır.Ben yirmialtı senedir elktrik teknisyeni olarak çalışıyorum.160 kw lık motoru uygun kablo kesiti ve uygun şalt donanımı ile direk çalıştırdık.Belki halen öyle çalıştırılıyordur.
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
arkadaslar direnç yada reaktansla (kademeli)dc motorlara yol verme hakkında elinde plc programı olan var mı
 
arkadaşım nerde kullancan bu motorları yaniş ne iş yapacak bu motorlar
 
önemli olan bu işi otomatik mi yapmak istersin plc ile yoksam normal mi bir belirtseydin keşke.
 
s.a arkadaşlar 45kw ve daha üzeri motorlara yıldız üçgen ve softstarter harici yol verme tekniği bilen varmı lütfen bilgi veriniz

*kademeli yolverme dirençleri ile özdirenç / bursa yol verme dirençleri başlığını internetten inceleyebilirsin.
**oto trafoları ile
***reaktörlerle
****sürücüyle
*****daha küçük bir motorla aynı mekanik aksama tahrik uygulayarak.
umurım yeterli olmuştur.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…