Abb sürücü

Linkte çok güzel bilgiler var paylaşım için teşekkürler. Yeni birşey daha öğrenmiş olduk. Köşe topraklamalı olan sistemde EMC filtresindeki kondansatörler yüksek gerilim altında kalıp arızalanabilir bunun mantığını çözdüm ama IT sistemde EMC nasıl bir sıkıntı çıkarıyor onun mantığını henüz oturtamadım.
Zeybek ustam EMC filtresinden toprağa yüksek frekanslarda kW başına 1 mA kadar akım geçişi olabiliyormuş. Sürücü yüksek güçlü ise kaçak akım rölesi bu akım geçişlerinden dolayı açıyor olabilir. EMC yi devre dışı bırakıp durumu bir müddet gözlemleyebilirsiniz.​
 

IT sistemdeki sakıncayı ben de anlamadım.

yaptığım okumalarda VFD üreticilerinin gereksiz kaçak akım açmalarından muzdarip olduklarını ve üzerinde çalıştıklarını anlıyorum. sürücülerin kullanım kılavuzlarında genelde B tipi KAKŞ kullanılırsa sorun çıkmayacağı belirtiliyor ama...

yakın zamanda schneider'e ait KAKŞ'ler kullandığımız bi çok farklı güçlerde sürücü devresi kurup çalıştırdık. hiç birinde gereksiz açmayla falan karşılaşmadık fakat internetteki forumlarda sorun yaşadığını anlatan bi çok meslektaşımızın olduğunu da görmezden gelemeyiz.

ustamızın bahsettiği sürücü veya KAKŞ'de sıkıntı olabilir ama ilk önce bahsettiğimiz vidayı sökmesinde yarar var.

bi de scneider'ın şöyle bi sayfasına denk geldim:

https://www.se.com/au/en/faqs/FAQ000184975/
 
Bunun,hız kontrol sistemlerinde kul-
lanılabileceği konusunda çok açık
bilgiye rastlanmıyor.
 

Ekli dosyalar

  • Acti9 iID_A9R61440.pdf
    108.3 KB · Görüntüleme: 2
  • Sch. SÜRÜCÜLÜ.jpg
    328.7 KB · Görüntüleme: 7
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…