ali bey butip motorlar iki şekilde start alırlar.röleyle yardımcı sargıya yol vermeli yada daimi devre kapasitörlü.işe öncelikle motor sargılarını ölçmekle başlamalısınız.üç ucu birbirlerine ölçeceksiniz.ortak uçtan ana ve yardımcı sargılara ohm değerinde direnç okunuyorsa ve topraklamaya kaçak yoksa sargılar sağlam demektir.motorun sıkışık olup olmadığını (motorun tipini henüz belirtmediğiniz için bilemiyorum)elle çevirerek kontrol edin.buraya kadar herşey normalse start sistemine bakmalısınız.kondansatörü (daimi devre kondansatörlü,yada ilk hareket kondansatörlü tiplerde) boşalttıktan sonra ölçü aleti ile kapasite kontrolünü yapın.röleli tipte ise röle bobini sağlammı ölçün,röle kontaklarını röleyi ters düz çevirirken ölçerek kontakların açılıp kapanmasını kontrol edin.hala bir sorunla karşılaşmıyorsanız artık motorunuz ve start sisteminizde değil elektrik tesisatında problem aramalısınız start anında voltaj düşerse motorunuz kalkınamayıp demeraj akımıyla ses yapar bir süre sonrada termik açar.şimdiden kolay gelsin umarım faydalı olur.