Bızdık
Üye
- Katılım
- 19 Ara 2016
- Mesajlar
- 42
- Puanları
- 1
- Yaş
- 29
Merhaba Arkadaşlar.
Türk Telekom'dan uzun zamandır hizmet almaktayım ve her arıza kaydı açtığımda hızımı düşürmekten başka bir şey yapmıyorlar. Sorunum SNR Margin değerlerinin sürekli değişmesi ve dolayısıyla hattımda oluşan CRC hataları yüzünden kopmalar.
Türk Telekom altyapıyı 6 ay önce binamıza getirdi ve binamız yeni olduğu için tesisatta yeni. Yalnız kablolar yeni mi eski mi hiçbir fikrim yok. Eve gelen Türk Telekom ekipleri binaya gelen kutudaki portu değiştirmekten başka bir şey yapmıyor ve bu sorunuma çözüm olmuyor.
Tesisatı yeniletmek çözüm olacaksa tüm komşulardan para toplamaya çalışırım, ayrıca eğer tesisatın değişmesi gerekiyorsa nasıl yapılması hakkında biraz bilgi verirseniz bende elektrikçiye o şekilde söyleyeyim.
Teşekkürler,
Yardımlarınızı en kısa sürede bekliyorum.
Türk Telekom'dan uzun zamandır hizmet almaktayım ve her arıza kaydı açtığımda hızımı düşürmekten başka bir şey yapmıyorlar. Sorunum SNR Margin değerlerinin sürekli değişmesi ve dolayısıyla hattımda oluşan CRC hataları yüzünden kopmalar.
Türk Telekom altyapıyı 6 ay önce binamıza getirdi ve binamız yeni olduğu için tesisatta yeni. Yalnız kablolar yeni mi eski mi hiçbir fikrim yok. Eve gelen Türk Telekom ekipleri binaya gelen kutudaki portu değiştirmekten başka bir şey yapmıyor ve bu sorunuma çözüm olmuyor.
Tesisatı yeniletmek çözüm olacaksa tüm komşulardan para toplamaya çalışırım, ayrıca eğer tesisatın değişmesi gerekiyorsa nasıl yapılması hakkında biraz bilgi verirseniz bende elektrikçiye o şekilde söyleyeyim.
Teşekkürler,
Yardımlarınızı en kısa sürede bekliyorum.