hacibatmaz
Üye
- Katılım
- 18 May 2019
- Mesajlar
- 12
- Puanları
- 1
- Yaş
- 29
Anladım. Çok teşekkür ederim...
voltaj göstermesi önemli değil ki önemli olan amper değeri,Çok fazla kullanamadık malesef. Ama yinede ölüp ölmediğini nasıl anlarız peki? Tam şarj olunca arabanın şarj göstergesi 12 küsür gösteriyor. Ayrıca multimetre tuttup az önce 12.9v gösterdi. Multimetreden anlaşılır mı
Üstteki çinden aldığım anakartta c3 yazan yer boş. Alttaki eskideki c3 alıp oraya lehimlesem nasıl olur acaba?
Evet @arkaplan hocamız gerçekten çok ilgilendi elinden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştı fotoları düzenledi tekrar teşekkür ederim ellerine sağlık gerçekten. Dediğiniz gibi alttaki kartların yerlerinin değişmesi gerekiyor ben de yeni farkettim.@arkaplan hocam emeklerinize teşekkürler, ellerinize sağlık, resimlerle uğraşmışsınız düzenlemişsiniz güzel olmuş, yalnız PCB lerin biri yeni iken arka tarafı eski karta ait, Paintte yerlerine koyarken karışmış sanırım, ama zararı yok..
bende bu toplu resme baktım ve gördüm ki eksik olan kondansatör ve atlama teli sanırım, bunların PCB diğer yüzlerinde de takip edildiğinde eksik olmalarında bir hata yok, çünkü bu ikisiyle alakalı bağlantılı devre üzeerinde tüm elektronik elemanlar eksik, yani bunların yaptığı görev ne ise iptal edilmiş ve takılmalarına luzüm kalmamış, bu yüzden eksikler..
konuyu takip ettiğim kadarıyla 12 volt 9 a düşmeden çalışmıyormuş, kart değişimi işe yaramamış..
Akülerin eski olduğundan bahsedilmiş..
Araba içersinde bu ana kart dışında başka kartlarda mevcut sanırım..
ne kadar sonuca götürür bilemiyorum ama deneme amaçlı ben akü kabloları ile motor kablolarını arada bir şey olmadan birleştirse ve hem motor hem aküler ne kadar performanslı çalıştıklarını test etse diyorum..
Bu arada arabada başka anakart var mı bilmiyorum. Daha doğrusu anakart nedir tam bilmediğim için bişey diyemeyeceğim. Bi kaç kart var sanırım radyoya ait farlara ait falanAslında aküler ile ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. O zaman arabanın hiç gitmemesi gerekmezmiydi? Ben diyorum ki farları açıyoruz aküyü zayıflatıyoruz araba gitmeye başlıyor ve bu haliyle 15 - 20 dk çocuk arabayı kullanıyor. Siz aküye takıldınız. O zaman amper değerlerini de ölçeyim bi ara bilmiyorum
Evet @arkaplan hocamız gerçekten çok ilgilendi elinden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştı fotoları düzenledi tekrar teşekkür ederim ellerine sağlık gerçekten. Dediğiniz gibi alttaki kartların yerlerinin değişmesi gerekiyor ben de yeni farkettim.
Motorları dediğiniz şekilde bi ara bi denerim teşekkürler
Akü diriltme ile ilgili videolar izlemiştim daha önce. Karbonat falan katmadan sade saf su ile yapanlar da var. Aslında aküden kaynaklandığını sanmıyorum ama yine de fırsat bulunca bir test edeyim. Diğer voltaj regülatörü olayı güzelmiş ama sanırım önce bir aküden emin olmak lazım teşekkür ederim