Ankastre kutuya CAT6 bağladıktan sonra SNR Marin değeri ne olur?

@arkaplan Bufferbloat testi bu şekilde. Oyunda olduğum için bir tık ms fazla gelmiş olabilir. Oyunlarda hiç ping sorunu ile karşılaşmadım.

Screenshot_333.png


O zaman telekom'a altyapım ile ilgili ekipler gelip ölçüm yapabilir mi? Diye soracağım ve talep edeceğim. TurkNet sorgulamada da 98Mbps gözükmekte, Telekom'a telefon açıp sorduğumda 80Mbps bazen 90 diyorlar garip garip cevaplar veriyorlar. Bir ara 75Mbps paket yükseltmeyi denedim, fakat sonucun sadece 1-2Mbps arttığını ve uploadın 2-3 Mbps attığını gördüm. Bir ara kesinti olmuştu, telefon kablosunun yerini değiştirmişlerdi herhalde ya karşıya bağlamışlardı veya farklı bir yere..
 
@arkaplan Bufferbloat testi bu şekilde. Oyunda olduğum için bir tık ms fazla gelmiş olabilir. Oyunlarda hiç ping sorunu ile karşılaşmadım.

O zaman telekom'a altyapım ile ilgili ekipler gelip ölçüm yapabilir mi? Diye soracağım ve talep edeceğim. TurkNet sorgulamada da 98Mbps gözükmekte, Telekom'a telefon açıp sorduğumda 80Mbps bazen 90 diyorlar garip garip cevaplar veriyorlar. Bir ara 75Mbps paket yükseltmeyi denedim, fakat sonucun sadece 1-2Mbps arttığını ve uploadın 2-3 Mbps attığını gördüm. Bir ara kesinti olmuştu, telefon kablosunun yerini değiştirmişlerdi herhalde ya karşıya bağlamışlardı veya farklı bir yere..

Fazla bilgim yok sizin modem Airties olmalı güncelleme .
Diğer hat trafiği yoğun olmayan saatlerde test yapmanız .

Arıza kaydı vermeniz . Arıza ölçüm için israr etmeniz .

Diğer arkadaşların yorumlarını beklemeniz .

Kolay Gelsin Sağlıcakla ....
 
Fazla bilgim yok sizin modem Airties olmalı güncelleme .
Diğer hat trafiği yoğun olmayan saatlerde test yapmanız .

Arıza kaydı vermeniz . Arıza ölçüm için israr etmeniz .

Diğer arkadaşların yorumlarını beklemeniz .

Kolay Gelsin Sağlıcakla ....
Modemim Tp-Link. CRC hatası felan diyorlar, ama SNR margin ile bir ilişkisi yok. Ayrıca bir problem yaşamıyorum. Hat trafiği yoğun olmayan saatlerde yine aynı sonuç çıkıyor, önceden denediğimi hatırlıyorum. Arıza kaydı verdiğimde, Telekom bir sorun yok diyerek bir şey yapmıyor.


Bakalım ısrar edeceğim. Teşekkürler üstat cansın.
 
@arkaplan hocam merhaba. Bir müşteri temsilcisine bağlandım, direk çağıramıyoruz diyor. Ama yalan söylüyor, çünkü istedikleri zaman ekip çağırabilirler.
 

Forum istatistikleri

Konular
130,168
Mesajlar
933,948
Kullanıcılar
453,296
Son üye
UFUK ATAGÜN

Yeni konular

Geri
Üst