burak0678
Üye
- Katılım
- 14 Ara 2019
- Mesajlar
- 4
- Puanları
- 1
- Yaş
- 27
İyi günler. Bir kaç aydır arduino direksiyon seti olarak kullanıyorum. Geçenlerde kodlarda biraz değişiklik yaptım daha sonra arduinoya yükledim. Yükledikten sonra bilgisayar usb aygıt tanınmadı diye bir uyarı verdi. Başka pcde denedim ondana aynı hatayı verdi. Bu sorunu nasıl çözerim?
#include <Keypad.h>
#include <Joystick.h>
#define NUMROWS 5
#define NUMCOLS 5
#define ENABLE_PULLUPS
byte buttons[NUMROWS][NUMCOLS] = {
{0,1,2,3,4},
{5,6,7,8,9},
{10,11,12,13,14},
{15,16,17,18,19},
{20,21,22,23,24},
};
Joystick_ Joystick;
int zAxis_ = 0;
int xAxis_ = 0;
int yAxis_ = 0;
int RzAxis_ = 0;
const bool initAutoSendState = false;
byte rowPins[NUMROWS] = {1,0,2,3,4};
byte colPins[NUMCOLS] = {5,6,7,8,9};
Keypad buttbx = Keypad( makeKeymap(buttons), rowPins, colPins, NUMROWS, NUMCOLS);
void setup()
{
Joystick.begin();
}
void loop(){
// Fren
zAxis_ = analogRead(A1);
zAxis_ = map(zAxis_,0,255,0,255);
Joystick.setZAxis(zAxis_);
// Direksiyon
xAxis_ = analogRead(A3);
xAxis_ = map(xAxis_,0,138,0,255);
Joystick.setXAxis(xAxis_);
// Debriyaj
RzAxis_ = analogRead(A0);
RzAxis_ = map(RzAxis_,0,100,0,255);
Joystick.setRzAxis(RzAxis_);
// Gaz
yAxis_ = analogRead(A2);
yAxis_ = map(yAxis_,0,255,0,255);
Joystick.setYAxis(yAxis_);
delay (50);
CheckAllButtons();
}
void CheckAllButtons(void) {
if (buttbx.getKeys())
{
for (int i=0; i<LIST_MAX; i++)
{
if ( buttbx.key.stateChanged )
{
switch (buttbx.key.kstate) {
case PRESSED:
case HOLD:
Joystick.setButton(buttbx.key.kchar, 1);
break;
case RELEASED:
case IDLE:
Joystick.setButton(buttbx.key.kchar, 0);
break;
}
}
}
}
}
#include <Joystick.h>
#define NUMROWS 5
#define NUMCOLS 5
#define ENABLE_PULLUPS
byte buttons[NUMROWS][NUMCOLS] = {
{0,1,2,3,4},
{5,6,7,8,9},
{10,11,12,13,14},
{15,16,17,18,19},
{20,21,22,23,24},
};
Joystick_ Joystick;
int zAxis_ = 0;
int xAxis_ = 0;
int yAxis_ = 0;
int RzAxis_ = 0;
const bool initAutoSendState = false;
byte rowPins[NUMROWS] = {1,0,2,3,4};
byte colPins[NUMCOLS] = {5,6,7,8,9};
Keypad buttbx = Keypad( makeKeymap(buttons), rowPins, colPins, NUMROWS, NUMCOLS);
void setup()
{
Joystick.begin();
}
void loop(){
// Fren
zAxis_ = analogRead(A1);
zAxis_ = map(zAxis_,0,255,0,255);
Joystick.setZAxis(zAxis_);
// Direksiyon
xAxis_ = analogRead(A3);
xAxis_ = map(xAxis_,0,138,0,255);
Joystick.setXAxis(xAxis_);
// Debriyaj
RzAxis_ = analogRead(A0);
RzAxis_ = map(RzAxis_,0,100,0,255);
Joystick.setRzAxis(RzAxis_);
// Gaz
yAxis_ = analogRead(A2);
yAxis_ = map(yAxis_,0,255,0,255);
Joystick.setYAxis(yAxis_);
delay (50);
CheckAllButtons();
}
void CheckAllButtons(void) {
if (buttbx.getKeys())
{
for (int i=0; i<LIST_MAX; i++)
{
if ( buttbx.key.stateChanged )
{
switch (buttbx.key.kstate) {
case PRESSED:
case HOLD:
Joystick.setButton(buttbx.key.kchar, 1);
break;
case RELEASED:
case IDLE:
Joystick.setButton(buttbx.key.kchar, 0);
break;
}
}
}
}
}