merhabalar.
Öncelikle şebekeden gelen 3 faz ve nötr hattını makine-motorumuzun amper değerine göre ama genelde( 63 A- 30 mA kullanılır) kaçak akım rölesine giriyoruz.Daha sonra çıkışı otomat
Sigorta dediğimiz 4x63 A lik bir otomatta girip çıkışını kilitli pako şalter dediğimiz 5 kutuplu ana şalterimize giriyoruz. 5 Kutup olmasının sebebi 3 faz bir nötr ve asansördeki kurtaran sisteminin ,pako şalter kapatıldığında kesilmesi istendiği için .Buradan çıktığımız uçları kumanda panomuzda bulunan R-S-T klemenslerine giriyoruz.Aydınlatma devrelerini ise ister ayrı bir monofaze kaçak akım sigortası ile besleriz. İstersek başlangıçta bulunan 4 kutuplu kaçak akım sigortamızın çıkışından aldığımız faz ile besleyebiliriz.