atık su arıtma tesisi dekantör arızası

Değiştirdiğiniz PTC nin uçları sürücüyemi plc yemi bağlı, uçlarında okuduğunuz omay nedir, Arıza sinyalini okuduğunuz yer bir pc veya HMı mı yoksa sürücünün üzerindemi arıza görüyorsunuz, Eğer sürücünün Üzerinde Arıza görüyor iseniz sürücünün marka ve modeli nedir, motorun mekanik aksamında bir sıkışma olup olmadığını kontrol ettiniz mi ?

Siz buradan bize nekadar teknik bilgi sunarsanız olabilecek ihtimalleri tahmin etmemiz okadar kolaylaşır.
 
KNX Standardı, küçük bir rezidansın içerisindeki aydınlatma, perde panjur, klima kontrolünden, Dünya’nın en büyük havalimanlarındaki aydınlatma otomasyonu gibi çözümler için tercih edilen bir Dünya standardıdır.
Yazımızda endüstrinin can damarı sayılabilecek PLC’yi inceleyeceğiz.
çözdün mü işi arkadaşım yoksa sorun hala devam ediyor mu?
 
Slm arkadaşlar madeni yağ (petrol türü atık yağ ) dekantörden sılaç çıkmıyor temizledikten sonra bir süre sılaçı atıyor daha sonrada sıyırıcı konpile sılaçla sarılmış oluyor nedeni nedir bana bir yadımcı olurmusunuz
 
arkadasım dekantor calısma prensıbı gırıs yapısından makıne ıcıne alınan mal tambur ıcınde savrularak tamburun ceperlerıne yapısır yapısan malzemeyı ıcerde donen burgu ondekı bosaltma yapısına surer kullanım amacı petrol cınsı yagı uzerınden atmaya uygun degıldır. bunun ıcın farklı sıstemler vardır eger bı arıtma tesisinde kullanıyorsan malzmeyı dekantore almadan once ıcındekı yagı ayrıstırmalısın bunun dısında bu sorunu cozebılecegını sanmıyorum.
 
petrol türevi ayrıştıracaksanız seperatör kullanmanız daha iyi olur. ama maliyeti yüksek olur. bir diğer çözüm petrol türevini ısıtmak olur. ısınan yağın viskozitesi düşeceği için yapışma azalır.
 
Slm arkadaşlar madeni yağ (petrol türü atık yağ ) dekantörden sılaç çıkmıyor temizledikten sonra bir süre sılaçı atıyor daha sonrada sıyırıcı konpile sılaçla sarılmış oluyor nedeni nedir bana bir yadımcı olurmusunuz

makinanızın markası nedir?

petrol türevi ayrıştıracaksanız seperatör kullanmanız daha iyi olur. ama maliyeti yüksek olur. bir diğer çözüm petrol türevini ısıtmak olur. ısınan yağın viskozitesi düşeceği için yapışma azalır.

beslemede katı oranı % 5 den fazla ise dekantör kullanmak zaruridir.

akabinde dekantörden çıkan sıvıyı separatöre verebilirsiniz.

her iki aşamada da ısıtmak gerekir. yapışmanın vizkosite ile ilgisi yok, dekantör dizaynına bakmak gerek.

konya atık su arıtma tesisi dedigini yaptık ama hala aynı motorun termiklerinede baktım kendi arasında kısa devre göstermiyor roreyi degiştirdik yine aynı?

konya atıksu arıtma tesisi ise orada westfalia marka dekantörler ve onların orjinal panoları var. anlaşıldığı kadarı ile teknik servis desteği veremiyorlar.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
dekantor calisirken icine sicak basinli su vermeniz sorununuzu cozebilir deneyiniz
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,900
Mesajlar
921,486
Kullanıcılar
451,048
Son üye
Yates

Yeni konular

Geri
Üst