Bir Motorun Sarımdan Sonra Verimi neden düşer?

ya aslında motorun ilk etapta nasıl yandığıda önemli zorlanarakmı yada her hangi bir yerden patlamışmı bunlarda önemli sonuçta bu motorun orjinalide yanmışşbunları araştırmak lazım mekanikte veya panosunda bir sorun yoksa en son çare rotor gözüküyor kolay gelsinn ..
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
asenkron motorların stataor ve rotorunu oluşturan saç paketler yüksek sıcaklıklar altında manyetik özelligini kaybediyor yani demir kayıpları artıyor ayrıca el sarımları genelde fabrikasyon ölçülerde sarılamadığı için bakır kayıplarıda artıyor bu nedenle değişmeler olabiliyor
 
bu arıza sırsında rotor uzerinde değişiklik yaptınızmı
 
evet, acıl stop arkadaşın dediği olabilir, sarım söküldüğü gibi çap/sipirde yapıldığına göre,
rotor çapında düzeltme vs. nedenle tornalama yaptınızsa, hava aralığı değişeceğinden güçde düşme olabilir..
 
maalesef bobinajcı arkadaşların bazıları sargıları yanmış motorun sargı tipini değiştirerek sarmalarından da kaynaklanıyor.canlı örneğini gördüm.amerikan veya yarım amerikan sarımları el tipi sarımla değişitriliyor maalesef
Derbeder 42 ye katılıyorum. Diğer nedenlerden ötürüde güç kayıpları oluyor ama en çok karşılaştığım bobinajcı arkadaşların tam kalıp bilhassa kısaltılmış adımlı sargıları yarım kalıp ve el sarımınna çevirmeleri dir.
Kısaltılmış adımlı sargılarda ki ters akım geçen ölü oyuklar güç artırmak için kullanılır.
 
arkadaşların dedidikleri dogru bide kullanılan telin kalitesi ve bakır oranıda çoooooook önemli saygılar
:D
 

Forum istatistikleri

Konular
128,808
Mesajlar
920,664
Kullanıcılar
450,901
Son üye
cihat78

Yeni konular

Geri
Üst