Caddx Merkez Baglantisi problemi

cyclehide

Üye
Katılım
22 Ara 2015
Mesajlar
10
Puanları
1
Yaş
47
Selamlar.
Evde kullandigim Nx8 alarm cihazinin merkezle olan telefon baglantisi iptal edildi.
Bu yüzden cihaz sürekli servis hatasi veriyor ve ben alarmi kapatmak için sürekli iki defa sifre girmek zorunda kaliyorum. Bunu iptal etmenin bir yöntemi varmidir ?
 
Öncelikle arizadan vermesini yani telefon hatti kesik ikazini kapatmak icin *8mühendislik kodu 0#2#0* yaptiniz zaman telefon hatti sorgusunu kapatarak hatayi çözmüş olurusunuz.

Sent from my GT-I8190 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app
 
Malesefki elimde herhangi bir sifre yok. Sadece alarmi acip kapamak için kullanilan sifreler.
Bu kodu alarmi satin aldigimiz yerin verme zorunluluğu yokmu ? Sonucda cihazin parasini ödeyip almışız bir şekilde. Ben abonelik ücreti ödeme durumunda değilim zaten sitenin içinde 24 saat bekçi var.


Öncelikle arizadan vermesini yani telefon hatti kesik ikazini kapatmak icin *8mühendislik kodu 0#2#0* yaptiniz zaman telefon hatti sorgusunu kapatarak hatayi çözmüş olurusunuz.

Sent from my GT-I8190 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app
 
Caddx panellerin fabrikasyon mühendislik şifresi 9713 tür eğer kuran firma değiştirdiyse onlardan vermelerini isteyin eğer ürün sizinse vermek zorundalar
 
Kurulumu yapan firma mühendislik kodu vermek zorunda değil. Netice olarak ürünü satan firma garanti şartlari süresince panele müdahale ettiği icin Garanti Süresi boyunca mühendislik şifresi verilmez

Sent from my GT-I8190 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app
 
Hocam Garanti falan yok. 6 sene olmuş cihazın alınalı. Ben evi aldığımda alarm vardı.
SOnucda kendi sifrelerini vermek istemeyebilirler heryerde aynısını kullanıyorlarsa. Ama gelip benimkini benim istediğim şifre ile değiştirmeleri gerekmezmi ? İşin kötü yanı adamlardan ben sadece telefon işini iptal etmelerini istedim. "Yapılamıyor" şeklinde cevap verdiler. Alet sürekli servis lambasını yakıyor ve ben 2 sefer şifre giriyorum sürekli .

Kurulumu yapan firma mühendislik kodu vermek zorunda değil. Netice olarak ürünü satan firma garanti şartlari süresince panele müdahale ettiği icin Garanti Süresi boyunca mühendislik şifresi verilmez

Sent from my GT-I8190 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app
 
Uzman bir servisden destek almaktan başka şansınız yok. Muhendislik şifresi resetlenecek gerekli düzeltmeler yapilacak

Sent from my GT-I8190 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app
 
Kurulumu yapan firma mühendislik kodu vermek zorunda değil. Netice olarak ürünü satan firma garanti şartlari süresince panele müdahale ettiği icin Garanti Süresi boyunca mühendislik şifresi verilmez

Sent from my GT-I8190 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app
Nasıl vermek zorunda değil mal sahibi kimse ona mühendislik şifresini vermek zorunda mal sahibi ilelebet kurucu firmayla çalışmak zorunda değil belki işini kötü yapan firma mal sahibi bir süre sonra firmayla çalışmak istemeyebilir kendi malına istediği şifreyi vermek mal sahibinin hakkıdır
 
Değildir. Bakin şimdi satin aldiğiniz güvenlik sistemleri garanti sistemi farkli tv buzdolabi esya gibi garanti sistemi yok.
Örnek ürünu satan firma ariza durumda gelip müdahale ettiği zaman itilatcı ve üretici firmadan para alamaz. Arizali parcayi sizin söküp yetkili servise göndermesi gerekir buda müsterinin işine gelmez kaldiki siz söktünüz gönderdiniz geri geldi yine servis cağirip kurulum yapilcak yani sonuç olarak satişi yapan kurumu yaptiği için ve garanti süresi boyuncada satici firmayi çagiracağiniz için vermezler

Sent from my GT-I8190 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app
 

Forum istatistikleri

Konular
130,116
Mesajlar
933,272
Kullanıcılar
453,179
Son üye
canerakdeniiz

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst