slm lar dalgıç. mono faze sumoto 3 hp dalgıç var. orjinal kablo renkleri siyah kahve mavi. bunlardan hangisi faz hangisi nötr bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
slm lar dalgıç. mono faze sumoto 3 hp dalgıç var. orjinal kablo renkleri siyah kahve mavi. bunlardan hangisi faz hangisi nötr bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
Kılavuzunu ulabilirseniz daha iyi olur (Satın aldığınız yer de bilir.)
Standartlara uygun ise mavi nötr olmalı. Kahve ve siyahtan da birisi ana sargı ucu, diğeri de yardımcı sargı ucu. Yardımcı sargı ucuna kondansatör bağlanmalıdır (Resim başka markadan) :
iyi gunler, bir sorum olacaktı...
dalgıc motorun kontrol panosundan akım degerlerini ve guc degerlerini okudum.
190 kw lık bir dalgıç motorun 310 A akım cekmesi normal mi?
Bir de fazlardaki güç degerleri arasında 1.faz 2.5x, 2.faz 2x, 3.faz 0.8x seklinde bir oran soz konusu. (yani 1. faz, 3.fazın yaklasık 3 katı guc cekiyor) Bu durum normal mi, degilse ne yapmamı onerirsiniz. Yardımcı olacak arkadaslara simdiden tesekkurler...
iyi gunler, bir sorum olacaktı...
dalgıc motorun kontrol panosundan akım degerlerini ve guc degerlerini okudum.
190 kw lık bir dalgıç motorun 310 A akım cekmesi normal mi?
Bir de fazlardaki güç degerleri arasında 1.faz 2.5x, 2.faz 2x, 3.faz 0.8x seklinde bir oran soz konusu. (yani 1. faz, 3.fazın yaklasık 3 katı guc cekiyor) Bu durum normal mi, degilse ne yapmamı onerirsiniz. Yardımcı olacak arkadaslara simdiden tesekkurler...
1. Sabit kondansatörler varsa eğer bunları kontrol et. Kondansatörlerin bacakları oransız yıpranmış olabilir ve bu durumda da fazlardan farklı akımlar çekiliyor olabilir. 2. Bağlantılarda gevşeklikler olabilir. Bu durumda da gevşek yerlerdeki geçiş dirençleri nedeniyle fazlardan farklı akımlar çekilebilir. 3.Şebeke fazları dengesiz olabilir. Bu durumda da motor sargılarına uygulanan voltaj ferklı olacağı için fazlardan farklı akımlar çekilebilir.
merhabalar benim sorum da şu;30 kva dalgıc pompayı gerilim düşümü nedeni ile çalıştıramadık 100 kva regülatör aldık kumanda devresine oto trafo taktık olmadı ücgene gecmedi arada zorlanarak geçsede tat vermedi sonra pompa nsahibi jeneratör bağlamış çalışmış ama 2 gün sonra motor yanmış sebebi ne olabilir bende kontaktörleri ,termiği,gücünü artırmıştım panodaki koruma elemanları neden kesmemiş olabilir motor koruma termik felan ...........
20 hp lik dalğıç motor düz aldaki damlama sulamada termik atmıyor 300 m uzaktaki 20 m yükseklikteki araziyi damlama sulamaya geçtimi aşırı akım rolesi atıyor . Termik ayarı tam yük ve yarım yükte nasıl olmalı bilgi verirseniz sevinrim.