Eski dizel araçlarda bunu yapmak neredeyse imkansızdır bilindiği üzere ; zira çalıştırdıktan sonra anahtarı çıkart cebine at gene durduramazdın o motorları . Bu noktada çekilen bir kolla motora müdahale edilerek motor durdurulurdu . Hala merak ederim o çekilen kol motora giden yakıtı mı havayı mı kesiyor du diye ?Var da fab niye yapmamış? gecikmeli kapanan devre diye ara.
Motorun ümüğünü sıkıyordurEski dizel araçlarda bunu yapmak neredeyse imkansızdır bilindiği üzere ; zira çalıştırdıktan sonra anahtarı çıkart cebine at gene durduramazdın o motorları . Bu noktada çekilen bir kolla motora müdahale edilerek motor durdurulurdu . Hala merak ederim o çekilen kol motora giden yakıtı mı havayı mı kesiyor du diye ?
Volana kampana fren tertibatı konmuş olmasın cevabı merak ediyorum inş. kısa zamanda gelir .Havayı olması daha muhtemel diye düşünüyorum ; bir atmasyon tahminle rölanti valfinin motora verdiği havayı da keserek ateşlemeyi hepten durduruyor olabilir.Yakıtı kesmesi motora hava da yaptırabilir keza.
Şehirlerarası otobüslerde görürsünüz ; şöför amca sinyal kolu gibi bir kolu cart curt çekiştirir durur. O tertibat bildiğim kadarıyla şaft freni ama volanda kampanayı senden duydum.Volana kampana fren tertibatı konmuş olmasın cevabı merak ediyorum inş. kısa zamanda gelir .
Sen ne yaptın kaplan ; biz hayvan pazarından aldığımız keçiyi zaptedemiyoruz ; dizel motoru düttürük bir tel tertibatıyla nasıl zaptedeceğizDoğru bilgi anlamında demedim hayalgücü, dizeli sıkıştırmasını önleme de çalışmayı keser düşüncesiyle.