doğrultucu problemi

elktrmn

Üye
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
29
Puanları
1
merhaba arkadaşlar fabrikada bulunan viçteki elektrik motorunun fren sistemi 220 dc ile çalışıyor kullanılan doğrultucunun bağlantıları doğru yapılmasına rağmen fazla dayanmıyor bunun nedeni nedir acaba yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler ...:confused:
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
fazla dayanmıyor derken redresör mü arızalanıyor yoksa motor mu. motora dinamik frenleme mi yapıyorsunuz.
 
köprü diyot ile doğrultma mı yapıyorsunuz? yapıyorsanız akım değeri düşük geliyordur.Daha fazla bilgi ver ,hatta proje ekle
 
fren sistemide 220vac yi doğrultup fren sistemine mi veriyorsunuz yoksa arada trafomu var eğer direk 220vac doğrultuyorsanız 310,2v yapar ben daha önce böle dc voltajla frenleme yapıldığını duymadım

daha fazla bilgi verin

kullandığınız diyotların değerini verin..
 
Ekteki şemada bağlantılar mevcut.
 

Ekli dosyalar

  • 100_1684.rar
    1 MB · Görüntüleme: 82
fren sistemide 220vac yi doğrultup fren sistemine mi veriyorsunuz yoksa arada trafomu var eğer direk 220vac doğrultuyorsanız 310,2v yapar ben daha önce böle dc voltajla frenleme yapıldığını duymadım

daha fazla bilgi verin

kullandığınız diyotların değerini verin..

Sayın korkmaz_design
220Vdc=0.9x220Vac dcv=198v olur. köprü diyod çıkışı filitreleme için kondansatör kullanılmamaktadır.
Ekte örnek fren etiketi gönderiyorum.
 

Ekli dosyalar

  • 100_1679.rar
    1.8 MB · Görüntüleme: 48
Ekte vinç fren bobini köprü diyod resmi var.
 

Ekli dosyalar

  • 100_1687.rar
    1.3 MB · Görüntüleme: 43
sn.CELİK_CPU eklentilerin şifreleri nedir
 
arkadaşlar fren sistemi bakımcılar tarafından sarımı yapılmış motorun enerjisi kesildiğinde fren enerjileniyor ve rotoru mıknatıslanma ile kavrıyor daha önce 24v dc ile çalışırken 220 dc ye çıkarıldı kullanılan köprü diyot 4 bacaklı KPBC3510 kodlu doğrultucudan çıkan 2 uç fren bağlantısına gidiyor bende yeni olduğum için bukadar biliyorum insallah açıklayıcı olmuştur
 

Forum istatistikleri

Konular
129,025
Mesajlar
922,611
Kullanıcılar
451,273
Son üye
Cerdemli

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst