Evet bu iyi bir fikir.. Özetle; Önce almanya ya yazdım, "eski makina bakamayiz sorunu ingiltereye bildirin" oraya yazdim hatta en azindan çalışıp çalışmadığını anlamak icin optikey dosyasini talep ettim.." son 10 yillik makinalarimizda optikey kullaniliyor.. Biz size yardimci olamiyoruz dediler" israrla devam ettim.. En son USA dan mail geldi.. "Yardimci olamiyoruz" daha sonra Türkiye mumessili iş yerime geldi.. USA onada mesaj atmis.. Gelen arkadaslarda " bize disaridan destek gelmedikce bu sorunu cozemeyiz dediler.. Onlarda hakli tabi... Neticede 25 yillik makina neyine yardim etsinler... Eskimi at çöpe.. ( yenisi 92bin euro)İlgili ülkenin sanayi veya ticaret bakanlığına mail atın.
dongle arızası cihaz arızası sayılmaz.
firmanın destek vermesini isteyin.
Sn by lentDallas çipin kataloğundaki işleyiş diyagramlarına bakarsanız nasıl işlem yaptığını az çok anlarsınız, donanimsal değişikliklere tepki veriyor ki burada belli başlı HDD değişiminden bahsedilmiş yani dongle kurcalanma gibi algılayıp sahibi siz değilsiniz diye içindeki kodu vermiyor, başka deyişle yapması için programlandigi gibi işini yapıyor.
Kapitalizm canavarının yöntemi! Garanti dolunca 10 yıllık yedek parça, desteğini bile bulmak zor. Yüzyıldır çalıştığı söylenen bir akkor ampül olayı var ya.. adamlar bakmışlar ki bu şekilde para kazanamayız, garanti süresini çıkarabilen cihazlar yapmayı başarmışlar!... Neticede 25 yillik makina neyine yardim etsinler... Eskimi at çöpe.. ( yenisi 92bin euro)
Kimsede demiyoki para varmı.. ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?