ttrkn
Üye
- Katılım
- 23 Haz 2009
- Mesajlar
- 255
- Puanları
- 1
Teknik eğitim fakültelerinin sorunlarını anlıyorum, meslek yüksek okullarınında sorunlarını anlıyorum ve saygı duyuyorum. Çözümü içinde elimden geleni yapmaya sonuna kadar da söz veririm. Ama Teknik eğitimin amacı farklı yolu farklı, MYOnunda farklı, Mühendisliğinde farklı. Herkes kendi yolunda gitmeli, uç noktalar veya kendi alanında uzmanlaşıp diğer tarafa göz dikmek bence saçma. Ama seçenek yok anlıyorum. Ama sizde bizi anlayın her defasında aynı sorun. Ben o zaman niye yıllarımı biyolojiyle, kimyayla, fizikle, analitik geometriyle harcadım? Niye harcadım çünkü bu şekilde mühendis olabilirsin. Deselerdiki git sadece elektrik öğren gider o şekilde mühendis olurdum. Ben bu şekilde mühendis olmuşsam, annemin babamın emeği bu kadar bana bulaşmışken ve benim bu borcu onlara ödemem gerekiyorken benim mesleğime göz dikmeyin lütfen!!! Karşı değilim ki teknik öğretmen gitsin müdür olsun fabrikada. Keşke ataması olsa da en yüce işini yapsa. Saygım sonsuz onlara ama teknik öğretmen olmak istemiyorum. İsteseydim onu okurdum...MYO olmadım, amacım o olsaydı onu okurdum...
Ve sonuçta bunun eğitimini almışsam ben buyum, sen o işin üstadısın. Yoksa tamam o zaman açalım teknoloji fakültesini etkin bir şekilde, kaldıralım mühendislikleri(ki zaten sevilmiyoruz) isteyen ordan öğretmen çıksın isteyen ordan mühendis çıksın...
öss sınavında başarılı olucam diye çalışığım odanın kotu sartları ve rutubetınden astım oldum.ben bu sartlarda gunde 6-8 saat durmadan çalışıp gunde 500-600 soruyu çözerken meslek liseli arkadaslarım deneme sınavlarında kodlama kağıdına kurtlar vadisi yazıp çıkıyorlardı sonra ek puanla zar zor bı yksek okula gıdıp ( kı onların sınavda puan yaptık dedıklerı puanı sadce kalemmi bıraksam o da yapar ) ardından ben nıye mühendis olamıyorum derse yukarda ALLAH var derim.
Ayrıca dedikleri doğru herkesin; fabridaki stajlarımda mükemmel mühendis ve onlar kadar mükemmel konumda tekniker abilerimle çalışma fırsatım oldu .Hepsinden Allah razı olsun çünkü işini seven ve sadece mesleğine bakan adamlardı ve hepsi parmakla gösterilen insanlardır.
Başkalarının suçlarını birbirimizde aramayalım birbirimizi kırmayalım hiç gerek yok .