değerli arkadaşlar ben okuldan ilk mezun olduğum yıllarda bu şofbenlerin servisinde çalıştım.
1 eğer servisine taktırdıysanız
orada verilen sigorta şofbene en yakın noktaya takılmak için verilen sigortadır.linye ve sayaç girişindeki sigortayı değiştirmek tüketicinin sorumluluğundadır. servisler bu sigortaları değiştirmez ,değiştirmek için ücret tallep eder veya sadece sizi uyarır.ayrıca kablo kalınlı 2.5 mm den ince ise veya diğer alıcılarda buradan besleniyorsa
üretici tarafından üçretsiz verlen ( 5 m ye kadar ücretsiz, daha fazlası ücretli ) 3* 2.5 mm lik kablo kullanılır. bunlar tamamen ücretsiz yapılır ( benim çalıştığım firma için gecerli )
2 eğer servisine taktırmadıysanız
kolay para kazanmanın kılasik yolu size uygulanmış. hiç bir çihaz uygun olmayan tesisata takılmaz , böyle bir durumda sorun cıkacağı kacınılmazdır.cıkan sorunun ilk muhattabı satışı yapan bayii ikinci muhattabı servis olacaktır .servis neden böyle bir riske girsin,