Farklı aküler

İki 6 volt 12 amper aküyü paralel bağlayarak kullanabilirsiniz. Aküyü almadıysanız bir tane 6 volt 20 amper alın. İş akü ilavesi ile bitmiyor 78 voltluk şarz cihazı bulmanız zor ya 6 volt aküyü ayrı şarz edeceksiniz yada özel şarz cihazı yaptıracaksınız. Ayrı şarz işi zahmetli özel şarz cihazı pahalı nasıl olacak. Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık.
 
yahu güzel insan sanki devlet sırrı, konunun başında söylesende, hatta marka model güç bilgilerini paylaşıpta yapmak istediğni sorsan olmaz mıydı? nerde ne olacağını biz nereden bilelim lütfen biraz daha açıklayıcı olalım.
şimdi marka model güç ve yapmak istediğinizi tam olarak açıklayınız, biz de olurunu söyleyelim.
elektrikli bisikler 6 akü doluyken 79 volt veriyor ben 12 volt eklersem 92 volt civari yapacak beyin yanabilir bu yüzden 6 volt eklemeyi düşündüm. 92 voltu 85 volta indirip yüksek ampere dayanacak bir converter veya trafo bulamadımki
 
elektrikli bisikler 6 akü doluyken 79 volt veriyor ben 12 volt eklersem 92 volt civari yapacak beyin yanabilir bu yüzden 6 volt eklemeyi düşündüm. 92 voltu 85 volta indirip yüksek ampere dayanacak bir converter veya trafo bulamadımki
yapabileceğin çok fazla bir şey yok, fabrika standartlarının üzerine çıkamazsın, ama değişik uygulamalarla ve paran varsa daha uzun bir yolculuk sağlayabilirsin kendine. ilk önce beyin çıkışına koyacağın 100 volt 10.000uF bir kapasitör sana daha verimli bir sürüş sağlayacak mevcut akülerinle biraz daha uzun yol gidebileceksin. bu işlem hem akülerin ömrünü uzatacak hemde daha yavaş boşalmasını sağlayacaktır. ikincisi biraz pahallı lityum batarya bankası, yaptırsanda, hazırını alsanda oldukça pahalı bir sistem. daha hafif olacağı için aynı amperde olsa bile sana uzun km sağlar. derin döngü sayesinde yavaş boşalır, hızlı şarz olur. değerlendirme ve araştırmalarını bu yönde yapmanı tavsiye ederim. hadi şimdi oturağın altında boş yer var diyelim. 6 tane 7amper 12 volt sistemi dahil ettin daha uzun süre gitmen mümkün ama ağırlık ve şarz sorunu ortaya çıkar. yani elinde olanı en iyi imkanlar dahilinde kullanman en iyisi.
 
yapabileceğin çok fazla bir şey yok, fabrika standartlarının üzerine çıkamazsın, ama değişik uygulamalarla ve paran varsa daha uzun bir yolculuk sağlayabilirsin kendine. ilk önce beyin çıkışına koyacağın 100 volt 10.000uF bir kapasitör sana daha verimli bir sürüş sağlayacak mevcut akülerinle biraz daha uzun yol gidebileceksin. bu işlem hem akülerin ömrünü uzatacak hemde daha yavaş boşalmasını sağlayacaktır. ikincisi biraz pahallı lityum batarya bankası, yaptırsanda, hazırını alsanda oldukça pahalı bir sistem. daha hafif olacağı için aynı amperde olsa bile sana uzun km sağlar. derin döngü sayesinde yavaş boşalır, hızlı şarz olur. değerlendirme ve araştırmalarını bu yönde yapmanı tavsiye ederim. hadi şimdi oturağın altında boş yer var diyelim. 6 tane 7amper 12 volt sistemi dahil ettin daha uzun süre gitmen mümkün ama ağırlık ve şarz sorunu ortaya çıkar. yani elinde olanı en iyi imkanlar dahilinde kullanman en iyisi.
Bu kondansatoru bende duymustum ama bazilari beyne zarar verir diye yazmisti. Ise yarar biseyse 40000uf bile baglarim
 
bağla bir sıkıntı olmuyor, ben eski elektriklime bağladım ne beyin yandı ne de motor, akülerimi de kuruyana kadar kullandım.
 
yapabileceğin çok fazla bir şey yok, fabrika standartlarının üzerine çıkamazsın, ama değişik uygulamalarla ve paran varsa daha uzun bir yolculuk sağlayabilirsin kendine. ilk önce beyin çıkışına koyacağın 100 volt 10.000uF bir kapasitör sana daha verimli bir sürüş sağlayacak mevcut akülerinle biraz daha uzun yol gidebileceksin. bu işlem hem akülerin ömrünü uzatacak hemde daha yavaş boşalmasını sağlayacaktır. ikincisi biraz pahallı lityum batarya bankası, yaptırsanda, hazırını alsanda oldukça pahalı bir sistem. daha hafif olacağı için aynı amperde olsa bile sana uzun km sağlar. derin döngü sayesinde yavaş boşalır, hızlı şarz olur. değerlendirme ve araştırmalarını bu yönde yapmanı tavsiye ederim. hadi şimdi oturağın altında boş yer var diyelim. 6 tane 7amper 12 volt sistemi dahil ettin daha uzun süre gitmen mümkün ama ağırlık ve şarz sorunu ortaya çıkar. yani elinde olanı en iyi imkanlar dahilinde kullanman en iyisi.

kondansatör olayını araştırıyordumda siz kondansatörü beyin çıkışına koyun diye yazmışsınız yani beyin ve motor arası. ama aslında beyin çıkışına değilde girişine takılıyormuş yani akü ve beyin arasına. bir yanlışlık olmasın??
 

Forum istatistikleri

Konular
129,834
Mesajlar
930,598
Kullanıcılar
452,662
Son üye
Yılmaz Çetiner

Yeni konular

Geri
Üst