AG Mehmet
Profesyonel Üye
- Katılım
- 20 Tem 2022
- Mesajlar
- 1,814
- Puanları
- 281
- Yaş
- 71
Ben biraz farklı düşünüyorum.
Üretici, kullanıcının olası hatalarına karşı önlem almalıdır..
Kullanıcı yanlış yaparsa en azından onu uyaran bir "geri dönüş" olması faydalıdır.
Üretici böyle bir eksiği görmüş ve onu iyileştirmeye çalışıyor ise, bu doğrudur.
Ayrıca bu yaklaşım, ürünün kalitesini arttırır.
Tabi dir ki, kullanıcının "bütün" hataları önlenemez ancaküretici elinden gelenin en iyisini ve doğrusunu yapmak zorundadır.
Yoksa Çinli üreticiden farkımız kalmaz.
Üretici, kullanıcının olası hatalarına karşı önlem almalıdır..
Kullanıcı yanlış yaparsa en azından onu uyaran bir "geri dönüş" olması faydalıdır.
Üretici böyle bir eksiği görmüş ve onu iyileştirmeye çalışıyor ise, bu doğrudur.
Ayrıca bu yaklaşım, ürünün kalitesini arttırır.
Tabi dir ki, kullanıcının "bütün" hataları önlenemez ancaküretici elinden gelenin en iyisini ve doğrusunu yapmak zorundadır.
Yoksa Çinli üreticiden farkımız kalmaz.