Şimdi nerede hata yaptığınızı tek tek anlatayım.
1- Asenkron motor sargıları motor için sarılmıştır, alternatör için uygun değildir.
2- Asenkron motor bobin telleri çok ince telden ( 0,30 - 0,35 mm gibi ) ve çok sipir sarıldığı için yüksek gerilim alınabilir ama akım elde edilemez.
3- Alternatör için sargı tekniği farklıdır, 3 faz olarak sarılır, köprü diyot aracılığı ile + - olarak çıkış alınır. Bu durumda mıknatıs sayısı 8 değil de 12 adet olmalı. Siz mıknatısları 40x25x10 mm. aldığınız için bu ölçülerdeki 12 adet mıknatıs rotora sığmaz, çok gelir.
40x20x5 mm. ölçülerinde kullanırsanız rotora sığar. Mıknatısları da N S N S sıralamasıyla dizmelisiniz.
Ayrıca mevcut bobinleri söküp, 1 mm. veya 1,20 mm. telle 1-4, 3-6, 5-8 sıralamasıyla 3 faz olarak sarmalısınız.