mustafacamci1977
Üye
- Katılım
- 2 Ağu 2009
- Mesajlar
- 632
- Puanları
- 16
- Yaş
- 47
turkıyedekı sebekenın avrupanormlarına gore daha sorunlu oldugu goz onune alınırsa bu rolenın sık sık devreyı kesecegı rıskını almıs olursunuz
elevator guc devresının tum bırlesım yerlerınde (baglantı klemens kontaktor vs vs)olan yada olabılecek tum rısklerı gıderdıkten sonra motor koruma rolesıyle devam edebılırsınız
motor yanması sebeblerınden mekanık sıkışma ( az bı olasılık )
devredekı olası gevşeklık yada kontaktordekı deformasyon (cok yuksek bır olasılık )bu etkenlerın gıderıldıgınden kesınlıkle emın olunmalıdır kontaktorlerın kontaklarını mutlaka kontrol et
kolay gelsin
elevator guc devresının tum bırlesım yerlerınde (baglantı klemens kontaktor vs vs)olan yada olabılecek tum rısklerı gıderdıkten sonra motor koruma rolesıyle devam edebılırsınız
motor yanması sebeblerınden mekanık sıkışma ( az bı olasılık )
devredekı olası gevşeklık yada kontaktordekı deformasyon (cok yuksek bır olasılık )bu etkenlerın gıderıldıgınden kesınlıkle emın olunmalıdır kontaktorlerın kontaklarını mutlaka kontrol et
kolay gelsin