jes
Katılımcı Üye
- Katılım
- 9 Tem 2022
- Mesajlar
- 403
- Puanları
- 56
- Yaş
- 30
Merhabalar,
Yarım beygir bi kompresör edindim yağsız ve sessiz diye tabir edilen tipte 2 tarafında piston var 4 kutuplu motoru var 1500 devir civarı sessizliği(hafif sesli ama yine de evde çalışır) buradan da geliyor sanırım, yardımcı sargısı var dirençler ana sargıda 20 yardımcıda 50 civarı, 10 uf kond ile çalışıyor her neyse şimdi bu kompresörde hiç bir şey yok sadece kompresör ben bunu test usulünce enerjilendirdim basması falan olması gerektiği gibi duruyor geri hava kaçırması yok 9 barda çekvalf açıyor(bunu da başka çakmaklık soketli bi kompresöre seri girerek onun barometresinden okudum) emniyet ventili olarakta geçiyor sanırım 2. pistona(bi nevi 2 kademeli şartlandırma olabilir) ventil koymuşlar.
Şimdi sıkıntı şu kompresör basınç altında iken(1.5 bar dahi) stop ettiğimde tekrar enerjilendirirsem kalkınamıyor yani piston üzerindeki basıncı komple boşaltmam gerekiyor bunun için ne kullanabilirim piyasada satılan kompresör şalter otomatikleri var onlar piston üzerindeki havayı sıfırlama işlemini gerçekleştiriyor olabilir mi tecrübesi olan var mı bu alanda daha önce pratiken emniyet şalterinin kesime gittiğinde hava kaçırdığını görmüştüm amma dandik şey demiştim ama bu sebeple bilinçli kaçırıyor olabilir mi 3 yollu diye geçiyor çok pahalı değil hafif bir internet araması yaptım.
Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. hafiften yağlama yapılmalı mı girişe filtre konmalı mı vs.
Yarım beygir bi kompresör edindim yağsız ve sessiz diye tabir edilen tipte 2 tarafında piston var 4 kutuplu motoru var 1500 devir civarı sessizliği(hafif sesli ama yine de evde çalışır) buradan da geliyor sanırım, yardımcı sargısı var dirençler ana sargıda 20 yardımcıda 50 civarı, 10 uf kond ile çalışıyor her neyse şimdi bu kompresörde hiç bir şey yok sadece kompresör ben bunu test usulünce enerjilendirdim basması falan olması gerektiği gibi duruyor geri hava kaçırması yok 9 barda çekvalf açıyor(bunu da başka çakmaklık soketli bi kompresöre seri girerek onun barometresinden okudum) emniyet ventili olarakta geçiyor sanırım 2. pistona(bi nevi 2 kademeli şartlandırma olabilir) ventil koymuşlar.
Şimdi sıkıntı şu kompresör basınç altında iken(1.5 bar dahi) stop ettiğimde tekrar enerjilendirirsem kalkınamıyor yani piston üzerindeki basıncı komple boşaltmam gerekiyor bunun için ne kullanabilirim piyasada satılan kompresör şalter otomatikleri var onlar piston üzerindeki havayı sıfırlama işlemini gerçekleştiriyor olabilir mi tecrübesi olan var mı bu alanda daha önce pratiken emniyet şalterinin kesime gittiğinde hava kaçırdığını görmüştüm amma dandik şey demiştim ama bu sebeple bilinçli kaçırıyor olabilir mi 3 yollu diye geçiyor çok pahalı değil hafif bir internet araması yaptım.
Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. hafiften yağlama yapılmalı mı girişe filtre konmalı mı vs.
Ekli dosyalar
-
WhatsApp Image 2023-01-23 at 21.50.33 (1).jpeg209.6 KB · Görüntüleme: 17
-
WhatsApp Image 2023-01-23 at 21.50.33 (2).jpeg170.2 KB · Görüntüleme: 16
-
WhatsApp Image 2023-01-23 at 21.50.33.jpeg137 KB · Görüntüleme: 14
-
WhatsApp Image 2023-01-23 at 22.05.15.jpeg136.9 KB · Görüntüleme: 14
-
WhatsApp Image 2023-01-23 at 22.05.16.jpeg115 KB · Görüntüleme: 12