whaki
Üye
- Katılım
- 20 Kas 2019
- Mesajlar
- 6
- Puanları
- 1
- Yaş
- 33
Selamlar,
2016 model 1.6 CDTI Opel Astra K aracımın halojen farları söküp alttaki led'leri taktım. Kullanıcılar bu 2 model'de sorun yaşamamışlar ve tavsiye ediyor herkes.
- Photon Milestone Kaizen Edition H7 - Kısa (canbus'lu)
- Photon DUO H1 - Uzun (canbus'suz)
Sonrasında geri kamerada parazitlenme olduğunu farkettim. Ayrıca ön park sensörleri de kafasına göre ötmeye başladı ve otomatik kapandı.
Sadece kısalar açıkken, parazitlenme oluyor ve park sensörü düzgün çalışmıyor.
Sadece uzunları açıkken denediğimde ise de parazitlenme olmuyor.
Araçta ekstra olarak NECVOX marka android multimedia ve geri görüş kamerası takılı.
Birkaç arkadaşıma ve oto elektrikçiye danıştım telefondan, net birşey söyleyebilen olmadı.
Aracı yeni aldığım için akünün durumunu net bilmiyorum fakat eksperde "akü voltajı düşük, şarj edilmeli" diye bir not eklemişler rapora.
Ayrıca, araçta 12 voltluk akü kullanılıyor sanırım. Multimedia ekranından anlık akü voltunu görebiliyorum. 12 13 voltlarda çalışırken, farlar açılınca 14 küsür volta çıkıyor.
Burada mevcut tesisattan kaynaklı bir sorun mu var, akü mü yetersiz kalıyor, ya da akünün şarj edilmesi veya değişmesi mi gerekiyor ?
Yönlendirme yapabilirseniz sevinirim
2016 model 1.6 CDTI Opel Astra K aracımın halojen farları söküp alttaki led'leri taktım. Kullanıcılar bu 2 model'de sorun yaşamamışlar ve tavsiye ediyor herkes.
- Photon Milestone Kaizen Edition H7 - Kısa (canbus'lu)
- Photon DUO H1 - Uzun (canbus'suz)
Sonrasında geri kamerada parazitlenme olduğunu farkettim. Ayrıca ön park sensörleri de kafasına göre ötmeye başladı ve otomatik kapandı.
Sadece kısalar açıkken, parazitlenme oluyor ve park sensörü düzgün çalışmıyor.
Sadece uzunları açıkken denediğimde ise de parazitlenme olmuyor.
Araçta ekstra olarak NECVOX marka android multimedia ve geri görüş kamerası takılı.
Birkaç arkadaşıma ve oto elektrikçiye danıştım telefondan, net birşey söyleyebilen olmadı.
Aracı yeni aldığım için akünün durumunu net bilmiyorum fakat eksperde "akü voltajı düşük, şarj edilmeli" diye bir not eklemişler rapora.
Ayrıca, araçta 12 voltluk akü kullanılıyor sanırım. Multimedia ekranından anlık akü voltunu görebiliyorum. 12 13 voltlarda çalışırken, farlar açılınca 14 küsür volta çıkıyor.
Burada mevcut tesisattan kaynaklı bir sorun mu var, akü mü yetersiz kalıyor, ya da akünün şarj edilmesi veya değişmesi mi gerekiyor ?
Yönlendirme yapabilirseniz sevinirim